Nauči se oglaševanja na Facebooku, Instagramu in Googlu
17 januar 2022, ob 12:00 /Online
Ali kot podjetje izkoriščate vsa orodja, ki vam jih Facebook, Instagram, Google in YouTube omogočajo za promocijo vaših produktov?
Pridruži se nam na intenzivnem usposabljanju z mednarodnim strokovnjakom za digitalni marketing Damirjem Butkovičem, ki vključuje 3 praktične delavnice, ki vključujejo praktično delo na delavnici in domačo nalogo med posameznimi srečanji.
Vsak udeleženec se bo naučil, kako ustvariti, voditi in spremljati Facebook, Instagram, Google in YouTube kampanje. Korak za korakom vas bo Damir vodil od začetka do konca po poti uspešnih digitalnih kampanj. Rezultat programa bodo izdelane kampanje na vseh omenjenih platformah, ki jih boste znali nadalje samostojno upravljati.
Delavnice bomo izvajali v dveh skupinah, število mest na eno skupino je omejeno na 10 podjetij.
|
Program SKUPINA 1
|
24.11. od 15:00 – 18:00 |
Osnove oglaševanja na Facebooku in Instagramu |
02.12. od 15:00 – 18:00 |
Kreiranje vsebin za oglase in orodja, ki ti pri tem pomagajo |
08.12. od 15:00 – 18:00 |
Oglaševanje na Googlu, taktike in kako pripraviti vsebine |
10.01. od 15:00 – 18:00 |
Osnove oglaševanja na YouTube - dodatna |
|
Program SKUPINA 2
|
25.11. od 12:00 – 15:00 |
Osnove oglaševanja na Facebooku in Instagramu |
01.12. od 12:00 – 15:00 |
Kreiranje vsebin za oglase in orodja, ki ti pri tem pomagajo |
15.12. od 12:00 – 15:00 |
Oglaševanje na Googlu, taktike in kako pripraviti vsebine |
17.01. od 12:00 – 15:00 |
Osnove oglaševanja na YouTube - dodatna |
|
Skupni Program
|
10.12. od 12:00 – 15:00 |
Optimizacija kampanj na Facebooku |
|
|
|
Praktično delo
|
Po zaključenem programu boš znal-a:
- Zastaviti cilje oglaševanja
- Definirati ciljno občinstvo
- Uporabljati trike, ki jih moraš poznati, preden se lahko lotiš pisanja oglasov in nastavljanja kampanj
- Napisati dober oglas, izbrati "catchy" naslov in prave kreative
- Nastaviti in optimizirati kampanje na Facebooku, Instagramu, Googlu in in YouTubu
Kaj potrebuješ, da lahko sodeluješ
- Računalnik
- Delujoč oglaševalski račun na Facebooku/Instagramu
Račune na Googlu in YouTubu vas bomo naučili nastaviti na delavnici. V kolikor nimate delujočega računa na Facebooku/Instagramu in bi se želeli udeležiti programa, vam ga bomo pomagali vzpostaviti pred pričetkom programa.
Pogoj za udeležbo
Udeležiš se lahko samo celotnega programa, udeležba na posamezni delavnici ni mogoča. V kolikor se odločiš za prijavo, se zavezuješ za sodelovanje v celotnem programu.
Število je omejeno na 10 podjetij na skupino. Izmed vsemi prijavljenimi bomo izbrali 10 kandidatov in jim omogočili udeležbo v programu. Odločitev o izboru bomo sporočili najkasneje 22. novembra.
Komu je program namenjen?
Program je namenjen inkubiranim podjetjem Tovarne podjemov in drugim startup ter scaleup podjetjem, ki sami upravljate/bi želeli upravljati s Facebook, Instagram, Google in You Tube oglaševalskimi računi. Ker se bomo v okviru programa ukvarjali tudi z nekaterimi osnovami, program ni namenjen profesionalnim social media managerjem.
Kdo je Damir Butkovič?
Damir Butkovič se z digitalnim marketingom ukvarja že več kot 12 let. Samostojno pot je začel z digitalno agencijo v avstralskem Melbournu, kjer je prepričal prve naročnike. Pot ga je preko indonezijskega Balija vodila do Ibize, kjer danes vodi full-service digitalno agencijo Ibiza Digital Agency. Digitalni marketing izvaja za različne naročnike iz celotnega sveta, pri tem pa sledi čim večji učinkovitosti. Njegov zadnji projekt je lastna linija prehranskih dopolnil pod blagovno znamko VITALTEC.
Splošni pogoji prijave
Program je brezplačen, prijava obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se delavnice ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24 ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini 20 EUR.
Dogodek se snema. Izvedba dogodka se financira iz razpisa SIO-TP-2020-2022, zato je dogodek za vas brezplačen. Posnetki in vaši osebni podatki, ki ste jih oddali ob prijavi, bodo za namene poročanja posredovani financerju razpisa, to sta SPIRIT Slovenija in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo. Posnetki se uporabljajo tudi za objave na socialnih omrežjih in spletnih straneh organizatorja. S prijavo na dogodek se strinjate z zgornjimi pogoji.
Lokacija
Online! Na dan dogodka boste na svoj email prejeli Zoom povezavo. POMEMBNO! Pred udeležbo dogodka si obvezno naloži zadnjo verzijo Zooma in na njem ustvari račun. Brez tega dostop do Zoom učilnice dogodka ne bo mogoč.