Start:up Müsli: S startup marketingom nad ustaljene prakse
8 marec 2016, ob 19:05 /KID KIBLA
Vsak startuper vam bo povedal, da je ključni izziv uspeha s katerim se sooča čas, ki ga je po navadi malo, zato si mora podjetje hitro zagotoviti ustrezno kritično maso uporabnikov. Prav tako so v začetnih fazah finančna sredstva omejena, zaradi česar so običajni marketinški kanali preprosto predragi. Tedaj stopi v ospredje startup marketing, ob čemer je ključno poudariti, da je pri startup marketingu prisotnega veliko testiranja in poskušanja različnih kanalov, s ciljem, da se najde
vsaj en, ki bo zagotavljal rast.
In kakšen je tvoj »startup marketing«?
Z gurujem startup marketinga
Juretom Dolerjem ter startuperjema
Dejanom Damišem iz
Sportiv.io in
Juretom iz
Databoxa bomo skušali reševati (digitalne) marketinške in komunikacijske izzive startupov in tudi drugih podjetij, ki se srečujejo s tovrstnimi izzivi in vprašanji.
Na praktičnih primerih bomo govorili o:
- Kako poiskati prave uporabnike in kako jih nadalje zadržati
- Kako odkriti kanale (medije), kjer se nahajajo
- Kako poiskati ustrezen marketiški fokus (»growth hacking«)
- Kako določiti ustrezno komunikacijo in kakšno vlogo ima pri tem core story
- Kaj v praksi deluje in kaj ne
Kot vedno bomo dali besedo tudi vam. Pripravite si vprašanja za naše goste. Z veseljem bodo z vami delili svoje znanje in izkušnje.
Kdo je Jure Doler?
Jure Doler – navdušenec nad marketingom, tehnologijami, športom, potovanji. Ex-soustanovitelj in CMO startupa Fieldoo nogometnega omrežja za nogometaše, agente in klube, med drugim je tudi sokreiral celoten brand Dejana Zavca v njegovih šampionskih začetkih. Danes se kot zunanji sodelavec (»freelance«) posveča startup marketingu (digitalni & social media marketing), »growth hackingu« in komuniciranju, prav tako pa tudi pisanju za različne publikacije in bloge. Med drugim tudi za TheNextWeb, enega vodilnih svetovnih tech blogov. Prosti čas najraje aktivno preživlja z ženo Lino in sinom Juliem. Na Twitterju ga najdete pod @JureDoler.
Kdo je Dejan Damiš?
Dejan sliši na ime Damiš, čeprav mu je v resnici ime dejan. Je izšolan modni oblikovalec , ki je škarje in sukanec zamenjal za digitalna orodja. Več kot 10 let je že freelancer, na tej poti se je spopadel s številnimi projekti. Vzpostavljal je spletne casinoje za svetovne trge, postavljal spletne strani za manjše stranke. Mnogi med njimi so danes prijatelji. Prav to, prijateljstvo in dobri odnosi so mu vodilo na osebno poslovni poti. Projekt Home, ki je plod ekipe Sportivio in je njegova največja strast, že s samim imenom sporoča, da je dom osnova vrednost, ki te vodijo v in po svetu.
Kdo je Jure Zih?
Jure je bil še nedavno direktor marketinga pri Databoxu, sedaj je prevzel odgovornost za zadovoljstvo strank. Je strokovnjak za digitalni marketing, spletno analitiko, uporabniško izkušnjo, kot tudi strokovnjak za družbena omrežja. Misija Databoxa je strukturirati zapletene podatke na enostaven in intuitiven način in je prejemnik številnih nagrad, med drugim tudi Best Bigdata Startup Award 2013.
Prijava