Startup Müsli: Odkrij, prepričaj, prodaj
10 november 2015, ob 19:05 /KID KIBLA
Brez denarja in prvih kupcev ni potrditve ideje in uresničevanja vizije. Zato bomo tokrat spregovorili s startupom, kupcem in psihologinjo na temo prodaje, iskanja pravih strank, prepričevanja in argumentiranja produkta ter na koncu seveda prodaje in gradnje dolgoročnega odnosa s stranko.
Tema tokratnega pogovora je proces od iskanja potencialnih strank pa do plodnega dolgoročnega sodelovanja s kupci produkta oziroma storitve. Na kavč v Kiblo smo povabili tri goste, ki tokrat prihajajo iz različnih strani prodajnega procesa. Z nami bo uspešen startup, eden izmed uporabnikov njihovega produkta ter psihologinja in predavateljica na temo prodaje.
Kdo je Marko Mesarič?
Marko je soustanovitelj start-up podjetja Modri planet, ki je pridobilo naziv ‘Next big shaker 2015’ na start-up tekmovanju COINVEST. Podjetniško pot je začel po končanem študiju geodezije. Drugačnost, inovativnost in optimizacija delovnih procesov so dejavniki, s katerimi uresničuje zastavljene cilje. Sodeloval je pri izvedbi preko 200 projektov s področja bližnje slikovne fotogrametrije in zajema podatkov s pomočjo brezpilotnih plovil ter pri razvoju fotogrametričnega programa 3Dsurvey, ki skupaj z ''dronom'' predstavlja revolucionarno geodetsko orodje, ki ga bo v naslednjih 5 letih potrebovalo vsako geodetsko podjetje. Trenutno je zaposlen v podjetju kot ''Sales manager'', ki skrbi za širitev prodajnih tokov in podporo distributerjev programa 3Dsurvey.
Kdo je Jan Zorec?
Jan je zaposlen v geodetskem podjetju GS Dean Kobale s.p.. Po zaključenem univerzitetnem študiju geodezije je začel svojo karierno pot na področju inženirske in katastrske geodezije in leta 2012 začel med prvimi v Sloveniji z uporabo brezpilotnih plovil na področju geodezije. Sprva so za zajem podatkov uporabljali oktokopter in program 3Dsurvey, pred kratkim pa so storitev razširili še z dodatnim sistemom za zajem podatkov - Bramor RTK.
Kdo je Tina Kastelic?
Tina je uni. Dipl. psihologinja, specializantka transakcijske analize. Pri 19. letih se je podala v podjetniške vode in Adrenalinski park Storž še danes piše uspešno zgodbo. Mladostna zagnanost, odprtost za spremembe, različna znanja in izkušnje jo navdihujejo pri delu z ljudmi in organizacijami. Že 8 let se izobražuje in svoje znanje tudi praktično nadgrajuje. Letos sta s sodelavko ustanovili središče za razvoj kompetenc, Kompetenca d.o.o.. Ukvarjajo se z razvojem kompetenc, še posebej mehkih, prodajnih in vodstvenih veščin.
Prijava