OPIS DOGODKA


Start:up Müsli: Kako uspeti na zasičenem trgu

18 november 2021, ob 19:00 /Online
 
Imaš zelo unikatno poslovno idejo ali posluješ v ozki tržni niši z nizko konkurenco? Potem si med redkimi srečneži. Največ poslovnih idej se nahaja na bolj ali manj konkurenčnih trgih, kjer je težje uspeti in pritegniti pozornost kupca. Zato je toliko bolj pomembno zastaviti pravo strategijo, ki vas bo potisnila iz povprečja in prikazala na radarju kupca. 

Pridi na Start:up Müsli, ko bomo s tremi gosti iskali odgovor na vprašanja kako izstopati na trgu, kako komunicirati svojo drugačnost in dodano vrednost, kako se pozicionirati znotraj svoje branže in kakšno komunikacijo ubrati, da boste pritegnili prave kupce in jim zlezli pod kožo. 

Vsi gostje prihajajo iz kozmetične industrije, a njihove lekcije boste v ekipi z lahkoto uporabili tudi v svoji branži. Si za nove ideje, kako svojo blagovno znamko narediti bolj vidno?

Ustanovitelji podjetij, ki se nam bodo pridružili, so Jasna Grbič (Tattoo Care), Iva Rat (Pelia Organic) in Jure Čuk (Chicatella). Skozi svoje zgodbe ti bodo pojasnili, kako v hitro rastoči panogi najti svoje mesto in prepričati kupce, da je tvoj izdelek najboljša izbira.



 

O čem bomo govorili?

  • Kakšno strategijo trženja zasledujejo naši gostje.
  • Kako graditi blagovno znamko, ki izstopa in nagovarja prave kupce.
  • Po katerih kanalih naši gostje dosegajo svoje kupce in kako.
  • Kateri postopki certificiranja kozmetike obstajajo in koliko pozornosti jim nameniti.
  • Kako dodano vrednost izdelkov komunicirati s kupci.
  • Kako ohraniti nivo prodaje ali ga celo povečati v današnjih turbulentnih časih.
  • Sklepanje partnerstev.

Komu je dogodek namenjen?

Dogodek je namenjen vsem, ki se želite učiti iz zgodb drugih podjetnikov, se družiti z enakomislečimi in širiti svojo mrežo stikov. Vabljeni vsi, ki razvijate produkte/storitve na področju kozmetike.

Program

19:00 – 20:30 Start:up Müsli: Kako uspeti na zasičenem trgu 
 

Splošni pogoji prijave

Dogodek je brezplačen, prijava obvezna.

Dogodek se fotografira. Izvedba dogodka se financira iz razpisa SIO-TP-2020-2022, zato je dogodek za vas brezplačen. Fotografije in vaši osebni podatki, ki ste jih oddali ob prijavi, bodo za namene poročanja posredovani financerju razpisa, to sta SPIRIT Slovenija in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo. Fotografije se uporabljajo tudi za objave na socialnih omrežjih in spletnih straneh organizatorja. S prijavo na dogodek se strinjate z zgornjimi pogoji.

Kdo je Jasna Grbič?

Jasna je ustanoviteljica in direktorica družinskega kozmetičnega podjetja Makra kozmetika, v okviru katerega razvija mazila Tattoo care. Gre za produkte, ki so narejeni iz skrbno izbranih sestavin, namenjeni negi in zaščiti kože po tetoviranju. Svojo podjetniško zgodbo je uspešno predstavila v 1. sezoni Štartaj Slovenija. Izdelki so na voljo kupcem v vseh 100 Sparih po Sloveniji, prav tako so svoje mesto našli v hrvaškem Sparu. Leta 2017 je bila Jasna uvrščena v finale za naziv mladega podjetnika leta.

V podjetju trenutno veliko pozornosti usmerjajo v prodajo na Amazon USA. Dva izdelka sta že uvrščena v kategorijo »Amazons choice«. V prihodnjem letu načrtujejo prodajo v Kanadi, Avstraliji in Nemčiji.

Kdo je Iva Rat?

Iva je ustanoviteljica podjetja in istoimenske blagovne znamke Pelia Organic. Inspiracijo za snovanje svoje linije naravnih pilingov, ročno izdelanih iz sestavin najvišje kakovosti, išče pri sebi, v ženskem telesu in v vsej njegovi naravni lepoti. Skozi leta je spoznala, kako pomemben je lep odnos do sebe in svojega telesa. Da se sprejmemo, vzljubimo in si namenimo nego, ki predstavlja nekaj več. Izdelki Pelia Organic se ponašajo s certifikatom Organic in so primerni za vegane ter prijazni do živali. Polnijo se v posodice iz mironskega stekla, ki ga odlikuje nizka prepustnost za UV-A in UV-B žarke, zato izdelek dalj časa ohrani svežino. Embalaža, polnila in tiskovine so narejene iz recikliranega papirja.

Linijo pilingov zaenkrat sestavljata bogat negovalni piling LOTUS z drobci lotusovih semen in razkošni piling z islandskim vulkanskim peskom.

Kdo je Jure Čuk?

Jure Čuk je po izobrazbi in duši velik ljubitelj digitalnega marketinga, ki se je po letih dela v korporativnem svetu odločil za samostojno podjetniško pot s kozmetično blagovno znamko Chicatella. Na področju kozmetike se je kalil pri podjetjih Maxfactor, Shiseido, Lancome in Yves Saint Laurent, doma in še bolj v tujini. Njegov trženjski pogled na svet je na noge postavil WOOP! Trampolin park, kozmetične znamke Umberto Giannini, Blue Sky Cosmetics in Youthier ter marsikatero reklamo, ki ste jo videli na televiziji in jumbo plakatih.

Lokacija

Dogodek bo potekal Online. Na dan dogodka boste na svoj email prejeli Zoom povezavo. POMEMBNO! Pred udeležbo dogodka si obvezno naloži zadnjo verzijo Zooma in na njem ustvari račun. Brez tega dostop do Zoom učilnice dogodka ne bo mogoč.



Prijava na dogodek
Prijava
Dodaj v koledar: Google Calendar   |    iCal   |    vCal
 
Kontakt
 
Nataša Rus
T: 02 2294 270
E: > pošlji email
Lokacija
http://www.mapsembed.com/sportscheck-gutschein/
 
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!