Validacija produkta je edina možna pot, da na trg dostaviš produkt, ki ga kupci dejansko potrebujejo in tudi želijo kupiti. Imaš velike cilje in že sanjaš, kako bo tvoja ideja požela uspeh na celi črti? Super. Zelo romantično… A resničnost zna biti precej kruta. Tvojemu sanjarjenju ter zaljubljenosti v svojo rešitev zna napisati precej bolj črni konec…
Z zgodnjo validacijo lahko preprečiš tak polom in še preden zapadeš v visoke stroške razvoja zbereš dovolj informacij za naslednje korake in zmanjšaš tveganje za neuspeh na trgu.
Se sprašuješ, kakšne metode validacije obstajajo? V kateri fazi razvoja produkta jo je smiselno vključiti in kako? Kako se tega lotevajo druga uspešna podjetja?
Odgovore na zgornja vprašanja bomo iskali na delavnici z mednarodnimi strokovnjaki iz podjetja Sudolabs.
Sudolabs se ukvarja z razvojem produktov, v največji meri za startupe, ki razvijajo tehnološke rešitve. Startupom pomagajo pri oblikovanju in definiranju ideje, njeni zgodnji validaciji na trgu in na splošno stremijo k razvoju prvorazrednih digitalnih produktov, ki izstopajo na trgu. To so že dokazali s sodelovanjem pri razvoju več kot 50 produktov.
V njihovem portfoliu so tudi številni startupi iz Silicijeve doline in iz strani Y Combinatorja podprta podjetja.
Delo na realnih primerih
Pol delavnice bo namenjene pregledu različnih metod validacije, ki jih uporabljajo številna uspešna globalna podjetja. Spoznaj njihove prakse in lekcije, ki ti bodo zagotovo pomagale pri razvoju in validaciji tvojega produkta.
Kaj te bomo naučili?
Kako strukturirati proces validacije svojega produkta – nujno za učinkovito testiranje hipotez!
Katere so najbolj pogosti razlogi podjetij za nepravočasno validacijo produktov.
Katere metode validacije produkta so ti na voljo na posamezni stopnji razvoja produkta.
Kako se validacije produktov lotevajo mnogi uspešni startupi in uveljavljena globalna podjetja.
Zakaj morata nenehno raziskovanje in izboljševanje produktov postati del tvojega vsakdana?
Komu je delavnica namenjena?
Delavnica je namenjena ustanoviteljem startup podjetij v zgodnji fazi, ki želite ustrezno definirati svoj MVP (minimum viable product), produktnim ekipam v scaleup podjetjih, ki želite odkriti nova področja za večjo rast. Pa tudi vsem ostalim, ki rešujete izzive uporabnikov s pomočjo tehnologije in jih želite validirati v čim bolj zgodnji fazi.
Program
13:00 – 13:30 Zakaj startupi ne uspejo dovolj zgodaj validirati svoje ideje
Zakaj je pomembna validacija v zgodnji fazi in kakšno miselnost zahteva.
Diskusija z udeleženci o njihovih izkušnjah z validacijo.
13:30 – 14:15 Različne stopnje validacije produkta
Predstavitev in debata o različnih metodah validacije (za fazo prototipa, testiranja, raziskav,…)
Zakaj in kako je potrebno testirati vsako idejo ne glede na industrijo in fazo razvoja.
14:15 – 16:00 Razlaga primerov validacije iz različnih industrij in različnih stopenj razvoja
Validacija idej v zgodnji fazi za energetski sektor in sektor potovanj
Low-code /no code prototipi za validacijo kasnejših MVP-jev (e-commerce, law-tech)
Delavnica je brezplačna, prijava obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se delavnice ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24 ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini 20 EUR.
Izvedba dogodka se financira iz razpisa SIO-TP-2020-2022, zato je dogodek za vas brezplačen. Fotografije in vaši osebni podatki, ki ste jih oddali ob prijavi, bodo za namene poročanja posredovani financerju razpisa, to sta SPIRIT Slovenija in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo. Fotografije se uporabljajo tudi za objave na socialnih omrežjih in spletnih straneh organizatorja. S prijavo na dogodek se strinjate z zgornjimi pogoji.
Kdo je Jozef Maruscak?
Jozef je partner in vodja poslovnega razvoja v Sudolabs. Ustanovil je že več podjetij, najprej LawBot, za tem še CourtQuant (specializirano za oceno pravnih tveganj na podlagi AI). Diplomanta univerze v Cambridgu je Forbes uvrstil na prestižni seznam 30 under 30.
Kdo je Jan Koscelansky?
Jan je vodja produktov v Sudolabs in soustanovitelj SudoAcademy. Njegova največja strast je razvoj digitalnih produktov za startup podjetja in korporacije. Pod njegovim vodstvom je bilo na trg uspešno lansiranih več produktov. Znotraj podjetja OXL Group (produkti z 300 milijoni aktivnih uporabnikov, prisotni na 30 trgih) je opravljal vlogo senior produktnega vodje, prav tako je vodil razvoj produktov za najhitreje rastočega spletnega trgovca v Srednji in Vzhodni Evropi – Footshop.
Lokacija
Dogodek bo izveden v online obliki, preko Zooma. Povezavo do njega prejmeš na dan dogodka na svoj e-mail naslov. POMEMBNO! Pred udeležbo dogodka si obvezno naloži zadnjo verzijo Zooma in na njem ustvari račun. Brez tega ne boš mogel/la dostopati do Zoom učilnice dogodka.