Start:up Müsli: Iščemo recept za uspešno spletno trgovino
28 september 2021, ob 19:00 /Tovarna podjemov
Volumen globalne spletne prodaje se je iz 2020 na 2021 povečal za več kot četrtino! Delež spletnih nakupov se bo po napovedih strokovnjakov povečal iz zdajšnjih 15 % na 25 % v 2025! To sta le dve številki, ki kažeta na skokovito rast spletne prodaje. Res je, pandemija je imela pošteno prste vmes. A dejstvo je, da nič več ne bo, kot je nekdaj bilo. Ljudje so spoznali, da zmorejo nakupovati preko spleta. Da je varno in velikokrat bolj priročno od neumornega skakanja med fizičnimi trgovinami.
Slika 1: Porast spletnih nakupov. Vir:www.oberlo.com/blog/ecommerce-trends
A spletni trgovci niso pred lahko nalogo. Svoje produkte resda lahko približajo več kupcem, a hkrati so izpostavljeni konkurenci celega sveta. Pridobivanje kupcev se draži, tehnologija je postala kompleksnejša.
Kako ustvariti uspešno spletno trgovino bo zato vprašanje, na katerega bomo poskušali odgovoriti s tremi slovenskimi spletnimi trgovci.
Teodor Štimec iz Optics Trade bi zase skromno rekel, da je kljub dejstvu, da svojo športno optiko pošilja v 100 držav po svetu in beleži milijonske prihodke, še vedno na začetku. Nenehen učenec na področju spletnega marketinga, ki ima stvari v glavi »odlično pošlihtane«, bo z nami delil svoje vzpone in padce zadnjih 10 let, odkar ga je odneslo v spletno prodajo.
Vitja Sikošek, ki z inovativnimi tujimi ter lastnimi produkti skrbi za večjo vitalnost uporabnikov, letos načrtuje 600.000 prometa. Njegova pot je (bila) turbulentna, pivotiranje na poslovni poti pa še zdaleč ni zaključeno. Od izvajanja individualnih programov za vrhunske športnike, do prodaje podpornih produktov za boljše počutje in razvoja lastnih produktov. Pa od velikih vložkov v oglaševanje do večjega fokusa na gradnji odnosov s prejemniki novičk. Vse to in še več njegovih zapletov/razpletov bomo slišali.
Petar Jokić iz Selonce ti bo znal povedati, kako v tretje res gre rado. Ali drugače, kako mu je lansiranje spletne trgovine povzročilo kar nekaj sivih las in kako ga kljub vsem porodnim težavam Selonce danes polni z energijo. Spletno trgovino je z Aljošo Kiričem lansiral letos maja, vsak mesec beleži več prodaje in se sproti uči, kako kupcem omogočiti čim boljšo uporabniško izkušnjo.
O čem bomo govorili?
- Kateri so ključni kazalniki uspešnosti spletne trgovine.
- Kateri so osnovni koraki za izgradnjo dobičkonosne spletne trgovine.
- O napakah in zmotah pri izgradnji spletne trgovine.
- O izkušnjah iz prve roke ustanoviteljev spletnih trgovin na različnih področjih (nišnih in široke uporabe).
- O različnih pristopih k pridobivanju kupcev + za kakšno ceno.
- O ekonomiki kupca - neizprosno ogledalo resnice.
- Kakšno vlogo igrajo družbena omrežja pri uspešnosti spletne trgovine (danes in jutri).
- Kaj nas čaka v prihodnjih letih - spletna trgovina prihodnosti.
Komu je dogodek namenjen?
Dogodek je namenjen vsem, ki se želite učiti iz zgodb drugih podjetnikov, se družiti z enakomislečimi in širiti svojo mrežo stikov.
Program
19.00 – 20.30 Start:up Müsli: Iščemo recept za uspešno spletno trgovino
Splošni pogoji prijave
Dogodek je brezplačen, prijava obvezna.
Dogodek se fotografira. Izvedba dogodka se financira iz razpisa SIO-TP-2020-2022, zato je dogodek za vas brezplačen. Fotografije in vaši osebni podatki, ki ste jih oddali ob prijavi, bodo za namene poročanja posredovani financerju razpisa, to sta SPIRIT Slovenija in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo. Fotografije se uporabljajo tudi za objave na socialnih omrežjih in spletnih straneh organizatorja. S prijavo na dogodek se strinjate z zgornjimi pogoji.
Kdo je Teodor Štimec?
Teodor Štimec je ustanovitelj spletne trgovine
Optics Trade, ki nagovarja kupce športne optike v več kot 100 državah sveta. Njegova ekipa vodi in ureja več kot 10 blogov, s katerimi kupcem lajšajo odločitev pri nakupu – in to je njihova glavna marketinška startegija. Dobra SEO optimizacija, ne oglaševanje.
Teodor se že od nekdaj udejstvuje na več področjih, zato ga je pot zaradi navdušenosti nad spletom po končanem doktorskem študiju na fakulteti za strojništvo zanesla v spletni marketing. Ker je odprt novim idejam, od njega nikoli ne boste dobili odgovora 'ne'. Da bi bil na tekočem s sodobnimi trendi v spletnem marketingu, se na tem področju nenehno izobražuje.
Pridobljeno znanje, oplemeniteno z lastnimi idejami, uporablja pri razvoju spletne trgovine, nesebično pa ga deli tudi z ostalimi.
Kdo je Vitja Sikošek?
Mariborčan Vitja Sikošek je soustanovitelj in direktor podjetja Vitjashop, ki ga na spletu najdeš v spletni trgovini
Vitja.si. Skupaj s svojo boljšo polovico Marjano ljudi osvešča o pomenu skrbi za zdravje, kondicijo, dobro počutje in izgled. Trži lastne in tuje inovativne produkte. Lastni produkti so razviti s ciljem, pomagati do večje vitalnosti (izboljšanje prebave, razstrupljanje, zmanjšanje vnetja v telesu). Dopolnjuje jih okrog 150 produktov drugih vrhunskih proizvajalcev, ki ustrezajo najstrožjim standardom kakovosti. Letos načrtuje 600.000 evrov prometa.
Od nekdaj je strastni športnik, ki pa svoje ljubezni ne le prakticira, ampak jo skuša razumeti v globino. Nenehno se izobražuje, je strokovnjak iz področja BIOSIGNETURE modulacije (modulacija biološkega zapisa je sistematične pristop za izgubo neželene telesne maščobe na določenih delih telesa) in funkcionalne medicine.
Kdo je Petar Jokić?
Petar Jokić je pobudnik, vodja in ustanovitelj podjetja
Selonce, ki je razvilo spletno platformo za odprodajo izdelkov na zalogi. Sodeluje z več kot 500 blagovnimi znamkami, med njimi Hawkers (moda), Columbia (moda/šport), Elan (šport), Marmot (moda/šport), Moleskine in Maison Prive (home & garden), nenehno pa dodajajo tudi nove. V podjetju je odgovoren za vodenje, trženje in prodajo.
Potem, ko je Petar v Franciji magistriral iz ekonomije na področju informacijskih in komunikacijskih tehnologij, si je v petih letih dela kot strokovni direktor v podjetju Decathlon pridobil bogate izkušnje iz operativnega upravljanja in upravljanja s človeškimi viri. Nato je spoznal spletne trgovine, ki poslujejo po modelu hitre prodaje in nemudoma postal navdušen kupec. Sledila je zaposlitev v podjetju Private sport shop (svetovni vodja hitrih prodaj na področju športa), kjer je delal kot vodja prodaje in v petih letih pridobil odlične poslovne kontakte predstavnikov blagovnih znamk in distributerjev v Franciji, Španiji in Italiji. Danes ta model prodaje realizira v Vzhodni in Jugovzhodni Evropi.
Lokacija
Vidimo se v živo! Pridi na Tovarno podjemov, Ulica škofa Maksimilijana Držečnika 6, Maribor, 1. nadstropje.