Start:up Müsli: Email marketing je še vedno IN
23 februar 2021, ob 19:00 /on-line
Ne, emaili niso zgodovina. Vedno so bili tvoje najmočnejše orodje za komunikacijo s skupnostjo. Danes je njihova vloga še bolj pomembna, saj so družbena omrežja postala nepredvidljiva. Nenehno se spreminjajo funkcionalnosti platform in delovanje njihovih algoritmov, zato za mnoga podjetja postajajo vedno bolj spolzek teren.
Email baza je še vedno samo tvoja in najbolj direktna povezava do potencialnih ali obstoječih kupcev. A uspeh email marketinga ni samoumeven. Zahteva veliko truda, izdelano strategijo in razumevanje zakonitosti njegovega delovanja.
Ni dovolj, da se sprašuješ, ob kateri uri in kateri dan jih pošiljati, ali pa kako napisati naslov, da bo število odprtih emailov čim višje. Kar potrebuješ, je bolj celostni pristop. Kako do njega izveš na Start:up Müsliju, ko bodo z nami: Žiga Berce, Peter Mesarec (Seos.si) in Martin Korošec (Rdeča Oranža).
Damo ti feedback na enega izmed tvojih emailov
Na dogodku bomo enemu izmed poslušalcev dali priložnost, da nam pokaže eno email sporočilo, gostje pa ga bodo v živo pokomentirali in svetovali, kako bi se ga dalo izboljšati. Boš prav ti prevzel-a mikrofon? Prijavi se na online dogodek in izkoristi to priložnost.
O čem se bomo pogovarjali?
Pogovor bo tekel o tem:
- kaj je pravi namen email marketinga,
- kako se je email kot orodje spreminjal in kakšna je njegova prihodnost,
- kako postaviti email marketinško strategijo – to ni le tedensko pošiljanje emailov,
- kako s pomočjo emailov dobro spoznati svojo skupnost,
- kako povečati konverzijo nakupov, število odprtih mailov in se izogniti spam filtrom.
Komu je dogodek namenjen?
Dogodek je namenjen startup podjetnikom, podjetniškim entuziastom in vsem, ki se želite učiti iz zgodb drugih podjetnikov.
Program
19:00 – 20:30 Email marketing je še vedno IN
Kdo je Žiga Berce?
Žiga je marketinški strokovnjak, ki je svoje izkušnje pridobival v podjetjih Outtale, Invented4, Flaviar in Viar. Za njim je tudi že 7 let izkušenj v startup svetu. Soustanovil je 3 podjetja: Outtale, Co-finder in Viar. Podkovan je v kampanjah za množično zbiranje sredstev (pomagal zbrati več kot milijon evrov), kadrovanju in poslovanju na mednarodnih B2C trgih. Zase pravi, da je kreativni in dinamični vodja, ki vedno razmišlja, kaj lahko naredi, ne pa, česar ne more.
Kdo je Peter Mesarec?
Peter je eden izmed najbolj uveljavljenih strokovnjakov za spletni marketing v Sloveniji, predavatelj na številnih dogodkih po Sloveniji in v tujini ter avtor več knjig na temo spletnega marketinga. Pri svojem delu največjo pozornost posveča SEO optimizaciji za iskalnike in vsebinskemu marketingu. S spletnim marketingom se ukvarja že več kot 15 let, analitiko najrazličnejših spletnih strani je že odpiral na precej različnih pozicijah: kot naročnik, lastnik podjetja in kot agencija. Vodil je že številne oglaševalske kampanje, pripravljal strategije in jih izvajal. Če se želiš z njim povezati, ga obišči na
seos.si.
Kdo je Martin Korošec?
Martin je digitalni marketing strokovnjak, avtor 4 knjig, podjetnik in predavatelj. Je ustanovitelj marketinške agencije Rdeča Oranža, ki je v preteklosti deloval kot direktor projektov v PR agenciji, vodja marketinga v banki in hotelu. Zase pravi, da je kreativec, ki gradi koncepte "out of the box". Da je vodja projektov, ki želi imeti ob sebi sodelavce, ki živijo za uspešnost projekta. In tržnik, ki rad obiskuje stranke in jim pomaga dosegati rezultate.
Splošni pogoji prijave
Dogodek je brezplačen, prijava obvezna.
Pridržujemo si pravico, da vse nepopolno izpolnjene prijavnice oziroma tiste z neresničnimi podatki prekličemo brez predhodnega opozorila.
Dogodek se fotografira. Izvedba dogodka se financira iz razpisa SIO-TP-2020-2022, zato je dogodek za vas brezplačen. Fotografije in vaši osebni podatki, ki ste jih oddali ob prijavi, bodo za namene poročanja posredovani financerju razpisa, to sta SPIRIT Slovenija in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo. Fotografije se uporabljajo tudi za objave na socialnih omrežjih in spletnih straneh organizatorja. S prijavo na dogodek, se strinjate z zgornjimi pogoji.
Lokacija
Dogodek bo izveden v on-line obliki, preko Zooma. Link do dogodka prejmete na dan dogodka na svoj e-mail naslov. POMEMBNO! Pred udeležbo dogodka si obvezno naložite zadnjo verzijo Zooma in na njem ustvarite račun. Brez tega ne boste mogli dostopati do Zoom učilnice dogodka.