Brand as a Friend
14 oktober 2020, ob 15:00 /Tovarna podjemov
Prijavite se na nadaljevalno delavnico Brand as a Friend in se lotite procesa gradnje blagovne znamke na pravi način in ne zgolj po občutku.
Raziskovalci ocenjujejo, da je kar 95 % naših nakupnih odločitev sprejetih podzavestno. Je prav to priložnost, da blagovne znamke z ljudmi zgradijo emocionalno vez in tako pomagajo usmeriti odločitve?
Če nočete biti samo še eno podjetje, ki konkurira zgolj s ceno, se morate z ljudmi povezati na globlji, emocionalni ravni. Vaša blagovna znamka potrebuje osebnost s pravimi vrednotami, vedenjem in načinom komuniciranja.
Delavnici "Brand as a friend" sledi nadaljevanje v obliki praktičnega dela, kjer boste skupaj s Tamaro pogledali v globino vaših blagovnih znamk ter s pomočjo metode arhetipov našli tiste človeške lastnosti, ki bodo vašo znamko približale ljudem.
Zakaj se udeležiti?
Z metodo arhetipov boste našli pravo osebnost za svojo blagovno znamko in tako postavili temelje za pripravo dobre komunikacijske strategije in nadalje kampanje za vaš produkt/storitev.
Komu je delavnica namenjena?
Delavnica je namenjena potencialnim podjetnikom, startup in scaleup podjetnikom, ki si želite najti pravo osebnost za svojo blagovno znamko.
Pogoj za udeležbo na delavnici je, da
imate idejo za razvoj produkta oz. storitve oz., da le to že tržite. Od udeležencev se tudi pričakuje aktivno sodelovanje na delavnici.
Program
13:00 – 16:00 Brand as a Friend, praktična delavnica
Kdo je Tamara Korat?
Delavnico vodi Tamara Korat, diplomirana tržna komunikologinja, ki je svoje izkušnje kot vodja projektov nabirala v največjih slovenskih oglaševalskih agencijah Pristop in Publicis. Nedavno se je pridružila ekipi Tovarne podjemov, kjer bo startupom pomagala pri razvoju njihovih blagovnih znamk.
Splošni pogoji prijave
Splošni pogoji prijave Delavnica je brezplačna, prijava obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se delavnice ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini 20 EUR.
Dogodek se fotografira. Izvedba dogodka se financira iz razpisa SIO-TP-2020-2022, zato je dogodek za vas brezplačen. Fotografije in vaši osebni podatki, ki ste jih oddali ob prijavi, bodo za namene poročanja posredovani financerju razpisa, to sta SPIRIT Slovenija in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo. Fotografije se uporabljajo tudi za objave na socialnih omrežjih in spletnih straneh organizatorja. S prijavo na dogodek, se strinjate z zgornjimi pogoji.
Lokacija
NOVO! Delavnica bo izvedena
on-line preko aplikacije Zoom. Povezavo do spletne učilnice boste prejeli nekaj ur pred dogodkom. Za delovanje morate imeti nameščeno zadnjo verzijo Zooma. Uro pred dogodkom bomo nudili tudi tehnično pomoč na številki 02 229 4 270 (Nika).