Postavi temelje in zgradi uspešno startup podjetje
6 januar 2021, ob 09:00 /on-line / Zoom
Imaš idejo za produkt ali storitev?
Se želiš lotiti posla na pravi način?
Želiš že na začetku jasno vizualizirati, kako bo podjetje generiralo denar?
Želiš za razvoj 54.000 EUR nepovratnih sredstev?
Če je tvoj odgovor na zgornja vprašanja DA, se nam pridruži na seriji delavnic, kjer bomo s pomočjo metode »lean canvas« postavili temelje za tvoj startup.
Cilj je, da si enostavno, z diagramsko strukturo in jasno vizualizacijo predstaviš, kako bo podjetje generiralo denar. .
Lean canvas je prilagojena metoda postavljanja poslovnega modela,
namenjena izključno start-upom.
Kaj bomo počeli?
Tvoj poslovni model bomo tako razčlenili na 9 delov:
- Problem – poiskali bomo največje tri probleme, s katerimi se srečujejo kupci in jih je treba rešiti
- Rešitev – definirali bomo kako bi se najbolj preprosto lotili reševanja vsakega navedenega problema.
- Edinstvena ponujena vrednost – razmišljali bomo kako je ponujena rešitev drugačna od konkurence in zakaj je vredna pozornosti. Izluščili bomo bistvo proizvoda in ga opisali z nekaj besedami, ki bodo odražale to kako boste prepričali kupca. Odgovorili bomo torej na 2 ključni vprašanji: kaj je produkt in kdo je njegov kupec.
- Neulovljiva prednost – iskali bomo tisto, česar tvoja konkurenca ne more skopirati »na hitro«.
- Kanali – iskali bomo načine po katerih plačljivih in neplačljivih kanalih lahko dosežeš kupce.
- Segmenti – iskali bomo čim bolj homogene skupine potencialnih uporabnikov in napisali kdo je persona za tvoj produkt/storitev. Osredotočili se bomo na zgodnje uporabnike, ki so ključni za uspeh.
- Ključni kazalniki – definirali bomo nekaj ključnih kazalnikov na podlagi katerih bomo lahko potem merili vaš napredek.
- Toki prihodkov – razmišljali bomo kratkoročno in ocenili toke prihodkov, seveda v povezavi s strukturo stroškov, tako pa prišli do ocene donosnosti ideje. Toki prihodkov, cenovna strategija in čimprejšnje zaračunavanje so pomembni elementi poslovnega modela.
- Struktura stroškov in validacija ideje – koliko kapitala potrebuješ, da na trg spraviš minimalno sprejemljiv produkt (prototip)? Pokazali bomo kako se lotiti validacije ideje. Od zgodnjih uporabnikov lahko namreč dobiš povratno informacijo na podlagi katere potem produkt/storitev nadgradiš, oziroma ugotoviš ali zanj sploh obstaja trg. Ideja je, da namesto, da v razvoj vložiš več let dela in visoke zneske denarja, najprej preveriš odzive ljudi. Ker gre za prototip, najverjetneje ne bodo same pohvale, a zagotovo bo odločitev ali naj z razvojem sploh nadaljuješ lažje sprejeti.
Program
10. december od 15:00 - 18:00 – 1. srečanje, S1
14. december od 09:00 - 12:00 - 2. srečanje, S2
05. januar od 15:00 - 18:00 – 2. srečanje, S1
06. januar od 09:00 - 12:00 - 2. srečanje, S2
14. januar od 15:00 - 18:00 – 3. srečanje, S1
13. januar od 09:00 - 12:00 - 3. srečanje, S2
V kolikor se odločite za prijavo, se morate udeležiti vseh treh delavnic, udeležba samo na prvi, drugi ali tretji ni mogoča, saj je celovit program zajet le v kolikor se udeležite vseh treh delavnic.
Prijave sprejemamo do 09.12. 2020 do 12:00 ure.
Delavnice so namenjene:
- Potencialnim podjetnikom, ki imate idejo za razvoj produkta /storitve in jo želite realizirati v lastnem startupu.
- Startup podjetjem, ki ste na začetku svoje poti, imate idejo za razvoj produkta /storitve in ste že pristopili k realizaciji in pri tem potrebujete pomoč.
V kolikor bomo prejeli več prijav kot je na voljo prostih mest, bomo izmed vseh prijavljenih izbrali 7 kandidatov, ki se bodo lahko udeležili programa v razpisanem terminu. Za ostale kandidate, ki bodo oddali polno izpolnjene prijavnice bomo razpisali nov termin izvedbe. O izboru vas bomo obvestili najkasneje do 09.12.2020 do 19:00 ure.
Splošni pogoji prijave
Delavnica je brezplačna, prijava obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. Z oddano prijavo ste se prijavili na vse tri delavnice. V kolikor se delavnic ne morete udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24ur pred pričetkom, da omogočite prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne boste odjavili, vam bomo zaračunali stroške v višini 60 EUR.
Dogodek se fotografira. Izvedba dogodka se financira iz razpisa SIO-TP-2020-2022, zato je dogodek za vas brezplačen. Fotografije in vaši osebni podatki, ki ste jih oddali ob prijavi, bodo za namene poročanja posredovani financerju razpisa, to sta SPIRIT Slovenija in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo. Fotografije se uporabljajo tudi za objave na socialnih omrežjih in spletnih straneh organizatorja. S prijavo na dogodek, se strinjate z zgornjimi pogoji.
Lokacija
Delavnico bomo izpeljali preko aplikacije Zoom, povezavo do učilnice prejmete na dan dogodka.