Start:up Müsliji so nazaj! Tokrat z zmagovalci korone krize. Zadnji trije meseci so prinesli napetost v marsikatero podjetje. Medtem, ko so nekaterim prodajne številke padale iz dneva v dan, so drugi doživeli mesece z rekordno prodajo. Prisluhni trem uspešnim podjetniškim zgodbam, v katerih ustanovitelji niso sklonili glave, temveč hitro našli način, kako krizo obrniti v priložnost.
Eva Peternelj in Nik Žujo sta osebna trenerja in ustanovitelja podjetja Peach Booty Plan, znotraj katerega sta razvila posebno elastiko - pripomoček za trening nog in zadnjice. Z njo sta v nekaj mesecih od lansiranja produkta dobesedno preplavila splet in našla svoj prostor v številnih slovenskih domovih. Prva naročila so šla kot za med in njune zaloge nikakor niso dohitevale povpraševanja. V času krize sta Eva in Nik prestavila posel še v višjo prestavo in s kombinacijo online vadb odkrila zmagovalno prodajno strategijo.
Urban Cvek in Sebastjan Novinšek Jelovšek sta konec 2018 zasnovala platformo Influee, na kateri lahko podjetja na enem mestu najdejo kreatorje vsebin in influencerje za svoje občinstvo. V Influee bazi izberejo influencerja glede na interese, nacionalnost, avtentičnost in odzivnost njegovih sledilcev, nato pa na enem mestu spremljajo analitiko vseh kampanj, generirajo nove vsebine za druge oglaševalske kanale in sproti spremljajo doseženi učinek. Urban in Sebastjan se krize nista prestrašila. Namesto tega sta ubrala strategijo hitrega širjenja na tuje trge in iz krize prišla brez neprespanih noči.
Jaka je po tem, ko je smuči zamenjal za Mac računalnik, začel svojo podjetniško pot z ustanovitvijo Wivu, nato pa pet let deloval kot svetovalec za partnerstva v Povio Labs. Danes je ustanovitelj in izvršni direktor v Noir Food, mednarodni spletni skupnosti za ljubitelje kulinarike, v kateri ljubitelji vina in izkušeni poznavalci ter ljubitelji potovanj in dobrega počutja delijo svojo strast. Noir Food se je leta 2019 vključil v pospeševalnik Techstars London. In zakaj je Jaka zmagovalec korone? Ker je praktično v enem tednu presedlal svoje poslovanje iz čisto offline v online sfero. Kako, izveš na Start:up Müsliju.
Dogodek je namenjen startup podjetnikom, podjetniškim entuziastom in vsem, ki se želite učiti iz zgodb drugih podjetnikov.