Ali se sprašuješ kako zgraditi skupnost zvestih kupcev, ki ti bo pomagala s povratnimi informacijami pri razvoju produkta, pomagala pri promociji in širjenju ugleda blagovne znamke?
Kako ohraniti dober odnos in kako spremeniti zveste kupce v promotorje vaše zgodbe?
Kako ti lahko pri tem pomaga PR?
Uspešni produkti, ki navdušujejo so pogosto tisti, ki rešujejo težave na preprost način, kupci pa brez njih skorajda več ne morejo. Redkim uspe v prvem poskusu. Da bi postali tržno uspešni, je potrebno kar nekaj iteracij, da produkt postane to, kar si kupci želijo in so za to tudi pripravljeni plačati. Pri tem pa igra pomembno vlogo skupnost, ki na začetku s povratno informacijo podjetniku omogoči, da produkt izboljša tako, kot si potencialni kupci želijo. Če se njihovo mnenje upošteva, bodo z vami skozi celoten proces, dajali vam bodo nenehne povratne informacije, govorili o vas s svojimi prijatelji, od vas pa ne bodo pričakovali popolnega izdelka, saj se zavedajo, da ste še v zgodnji fazi razvoja izdelka.
Pri tem pa mora podjetnik vedno upoštevati, da morata obe strani druga drugi dati enako vrednost, da bi odnos lahko deloval.
Vse o izgradnji skupnosti, odnosi z javnostmi (skupnost je ena izmed javnosti podjetja), kako lahko povečam ugled in PRepoznavnost podjetja, kako naj gradim odnose s strankami, poslovnimi partnerji, zaposlenimi, da bom s tem dvignil prodajo, kako naj se lotim komunikacije z novinarji in kako pritegniti njihovo zanimanje, zakaj komunicirati s strankami tudi, ko jim ne želim prodajati, bomo govorili na tokratnem Start:up Müsliju.
Program
19:00 – 20:30 Start:up Müsli: Kako skupnost uporabiti za rast posla / Moderator Aleš Zorc
Anita Mlakar pravi, da svoje zgodbe ne bi menjala za nič na svetu, kajti prav prehojena pot ji je pomagala, da lahko danes bolje služi ljudem. Je predavateljica in svetovalka za odnose z javnostmi ter javnega nastopanja. Je odgovorna urednica revije Destinacija, avtorica člankov na temo odnosov in komunikacije z javnostmi in moderatorka javnih prireditev.
Ima dvajsetletne izkušnje v novinarskih in uredniških vodah na televiziji, na radiu in v tiskanih medijih. In prav kot urednica je začela razmišljati, kje so največje pomanjkljivosti in napake v komunikaciji PR-ovcev, ko želijo pritegniti pozornost medijev. Danes govori in širi znanje o celotnem mozaiku odnosov z javnostmi in dokazuje, da je PR veliko več kot le odnos z mediji. Predvsem pa uživa v vlogi mame, obožuje šport, dobre prijateljske debate in verjame v srčen odnos do ljudi in živali.
Kdo je Rok Gulič?
Rok je glavni motor in direktor hitro rastočega startup podjetja OLLO, ki razvija in trži slušalke za avdioinženirje in ljubitelje visokoresolucijskega zvoka ter inovativne BSETM-nizkotonske blazine (angl. Body Sound Experience), ki v kombinaciji zagotavljajo odlično delovno okolje za avdioprofesionalce kot tudi svojevrstno izkušnjo v domačem kinu ali pri igranju videoigric. Namenjene so predvsem avdioinženirjem, profesionalcem, ki delajo v avdiosferi ali video- ali multumedijski produkciji, kjer potrebujejo dobro reprodukcijo zvoka in obenem nimajo neke sobe, v kateri bi lahko to počeli.
Podjetje Ollo je tudi aktualni finalist Slovenskega start:up leta 2019. Več o podjetju si poglej v kratkem promocijskem videu: