Spletna trgovina
7 oktober 2019, ob 15:00 /Tovarna podjemov
Prodajaš preko spleta?
Si želiš prodajati preko spleta?
Te zanima kako obiskovalca spletne trgovine spremeniš v kupca?
…. Če je odgovor DA, potem pridi na delavnico, kjer ti bo mojstrica spletne trgovine
Nastja Kramer, solastnica uspešne spletne trgovine
Malinca, pokazala kako se lotiš spletne prodaje in kako nadalje poskrbiš za rast.
Danes vse več potrošnikov svoje nakupe opravlja v spletnih trgovinah, in v klasične prodajalne zahaja le še poredko. Tako lahko kupujejo po celem svetu, dosegljivi so jim produkti in storitve iz praktično vseh kontinentov. Spremenjene navade potrošnikov tako sili ponudnike storitev in produktov v to, da so klasične prodajne poti le ena možnost in zato svoje produkte in storitve ponujajo tudi v spletnih trgovinah…… Velikokrat, pa je spletna trgovina edina prodajna pot, ki jo uporabljajo, saj so ugotovili, da je za njih najcenejša in najučinkovitejša.
Kaj se boš naučil?
Na delavnici se bomo dotaknili spodnjih tematik:
• Razlaga ključnih pojmov spletne komunikacije
•
Segmentiranje kupcev in ciljne skupine
• Osnove
razvoja blagovne znamke preko spleta
• Katero platformo izbrati za spletno trgovino
•
Faze nakupnega procesa in kako razviti dobro uporabniško izkušnjo
• Pregled glavnih prodajnih elementov vsake spletne trgovine
• Grajenje baze kontaktov potencialnih strank preko spleta
• Nasveti, kako iz obiskovalca na spletni trgovini narediti kupca
• Pregled
orodij za merjenje rezultatov in analitiko za spletno prodajo/trgovino
• Komunikacija preko družabnih omrežij (Facebook, Instagram, Youtube)
• Facebook oglaševanje –
zlata pravila
• Email marketing – zlata pravila
• Priprava marketinškega
akcijskega načrta
Komu je delavnica namenjena?
Delavnica je namenjena vsem podjetnikom in marketingarjem, ter seveda vsem tistim, ki se spletne prodaje šele lotevate.
Program
Delavnica 1:
7.10.2019, ob 15:00 – 18:00 Spletna trgovina – 1. del
Delavnica 2:
16.10.2019, ob 15:00 – 18:00 Spletna trgovina – 2. del
S prijavo se prijavljaš na obe (2) delavnici. Pogoj za prijavo je udeležba na obeh delavnicah. Udeležba na samo eni delavnici ni možna.
Splošni pogoji prijave
Delavnice so
brezplačne, prijava
obvezna. S prijavo se prijavljate na obe delavnici. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se delavnic ali katere izmed sklopa 2 delavnic ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti
najmanj 24 ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini 20 EUR.
Kdo je Nastja Kramer?
Nastja Kramer je solastnica podjetja Malinca d.o.o., ki ji je uspelo v 6 letih iz nič postaviti podjetje, ki bo letos ustvarilo 1,5 milijon letnega prometa. Ukvarja se s spletno prodajo, razvojem blagovne znamke Malinca z izdelki za zdrav življenjski slog (zdrava prehrana in naravna kozmetika). Rada eksperimentira v kuhinji, še raje pa se prepusti izbrani hrani kakšnega kuharskega mojstra. Njena strast je redna telovadba, saj je to njen način za sproščanje in premagovanje stresa. Svoje baterije polni na potovanjih, od koder vedno pride z novimi in svežimi idejami. Osrečujeta jo kužeka – King Charles kavalirčka Boi in Lun. Svoja znanja iz spletnega marketinga in podjetništva rada deli med številne podjetnike.
Lokacija
Tovarna podjemov, Ulica škofa Maksimilijana Držečnika 6, Maribor, 1. nadstropje