Kako zgraditi blagovno znamko na Instagramu @caszakavo
3 oktober 2019, ob 15:00 /Tovarna podjemov
Uspešna Instagram zgodba in primeri iz prakse, kaj deluje in kaj ne, ter kaj moraš vedeti, da lahko uspeš tudi ti.
Zgradi prepoznavno blagovno znamko na organski način, kot je to naredila Nina na Instagram profilu @caszakavo.
Instagram je bil leta 2010 lansiran kot brezplačna aplikacija, ki je uporabnikom omogočala, da s svojim mobilnim telefonom posnamejo fotografijo, ji dodajo kreativni filter ter jo objavijo na različnih družbenih omrežjih. Zaradi preproste uporabe je Instagram kmalu postal družbeno omrežje, ki ima več milijonov uporabnikov. Instagram je prehitel in postal bolj priljubljen od Twitter-ja ter si odrezal veliko pogačo v bitki za uporabnike mobilnih naprav. Danes je Instagram eno od pomembnih orodij s katerimi podjetja gradijo in povečujejo svojo prepoznavnost in posledično prodajo. Velikokrat je Instagram prvi kanal preko katerega pridejo podjetja do prvih kupcev.
Ker se zavedamo pomena, ki ga ima Instagram za prodajo izdelkov in storitev, smo povabili mojstrico Instagrama Nino Štefe, da nam na njenem primeru @caszakavo predstavi, kako se lotiti Instagrama.
Nina zase pravi, da nase ne polaga oznak kot so marketinški genij, mojster socialnih omrežij in drugih poimenovanj, ki jih zasledimo v zadnjem času. Preprosto in učinkovito, z izkušnjami ter predvsem z rezultati dobre prakse pokaže, kako je brez budgeta ustvarila enega bolj prepoznavnih Instagram profilov v Sloveniji z redno mesečno organsko rastjo. Njej je uspelo … hobi pretvoriti v posel, ki ji je omogočil, da je pustila službo za nedoločen čas.
Kaj se boš naučil?
Na primeru
Čas za kavo bomo pogledali:
- nasvete iz konkretnega primera, ki deluje na slovenskem trgu,
- kako pridobiti pravo ciljno skupino,
- kako sledilce »pretvoriti« v kupce,
- kakšne prednosti prinaša Instagram mojemu podjetju,
- kako uporabljati Instagram zgodbe v poslovne namene,
- na kaj je potrebno biti pozoren pri vključevanju influencerjev,
- funkcije Instagram omrežja,
- preverjene načine kako nagovoriti sledilce,
- kako ohraniti engagement in poskrbeti za organsko mesečno rast.
Komu je delavnica namenjena?
Delavnica je namenjena vsem, ki bi želeli bolje izkoristiti socialna omrežja in spoznati nasvete, izkušnje in preverjene korake na primeru vzpostavljanja ter grajenja znamke
Čas za kavo.
Pogoji za udeležbo
Osnovno predznanje upravljanja Instagram omrežja.
Program
15:00 – 18:00 Kako zgraditi blagovno znamko na Instagramu / Nina Štefe
Splošni pogoji prijave
Delavnica je brezplačna, prijava je obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se delavnice ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini 20 EUR.
Lokacija
Tovarna podjemov, Ulica škofa Maksimilijana Držečnika 6, Maribor, 1. nadstropje