Start:up Müsli: Prijazno je biti prijazen
4 junij 2019, ob 19:00 /KID KIBLA, Maribor
Ali veš, da se predšolski otrok v povprečju nasmeji
300-krat na dan, odrasla oseba pa samo 14-krat?
Zakaj odrasli ljudje “izgubimo” nasmeh?
Razlog tiči v tem, da ljudje pozabimo srčno skrbeti zase (s tem, kako (ne)prijazno se pogovarjamo s seboj) in hkrati srčno skrbeti za druge (pozabljamo, da vsak med nami bije svoje bitke).
Za dobro vzdušje v delovnem okolju pa je potrebno dobro vzdušje znotraj vsakega zaposlenega: (ne)nasmeh in (ne)prijaznost sta odraz našega notranjega sveta, povezanega z voljo do življenja in vsega lepega, kar nam je dano.
Konkretni nasveti v stand-up stilu
PRIJAZNO JE BITI PRIJAZEN je
motivacijsko, inspirativno ter zelo praktično predavanje za podjetja, ki verjamejo, da tim niso ljudje, ki samo delajo skupaj, ampak se spoštujejo, si zaupajo, jim je mar zase in drug za drugega.
Vsebuje konkretne nasvete za boljšo komunikacijo s seboj in z drugimi, izvedeno pa je na sproščen in duhovit način, v določenih delih z elementi stand-up komedije, saj si ljudje vsebine zapomnimo lažje in bolje, če so te prenesene v dobrem in pozitivnem vzdušju.
Skozi to predavanje Polona želi ljudi spomniti, da so vredni, videni in slišani, da je vredno živeti, delati s strastjo, biti prijazen in se večkrat nasmejati.
To so najbolj pogosti odgovori ljudi na vprašanje, zakaj je v podjetju premalo prijaznosti:
“Ko bo višja plača, bom tudi jaz bolj prijazna!”
“Pridem, oddelam svojih 8 ur, konec “ljubezni!”
“Na tej firmi je bilo vedno tako, zakaj bi bilo zdaj drugače, če se jaz spremenim? Šef je kriv."
Takšne besede zabolijo! A kljub vsemu Polona verjame, da s(m)o ljudje v osnovi dobri in obožujemo občutek pripadnosti timu, a smo hkrati prevečkrat nezadovoljni s sabo, kar se najhitreje začuti v odnosu do drugih.
Zakaj se udeležiti?
Pridi na Start:up Müsli, če želiš spoznati:
- kaj narediti, če vstaneš z levo nogo?
- kako narediti (svoj) svet bolj prijazen?
- katero vprašanje bi moral sebi in drugim zastavljati pogosteje?
- kako nas vidijo drugi in zakaj se do nas obnašajo tako kot se?
- zakaj je naše počutje bistvenega pomena za komunikacijo?
- kakšna so prepričanja Slovencev in kako jih preseči?
- kako s komunikacijo vplivamo na sočloveka in kako so zgrajeni odnosi?
Komu je dogodek namenjen?
Dogodek je namenjen vsem, ki želite:
- izboljšati klimo v svojem podjetju,
- biti pri delu v timu bolj uspešni,
- izboljšati komunikacijo s seboj in z drugimi.
Program
19:00 – 20:30 Start:up Müsli: Prijazno je biti prijazen
Kdo je Polona Požgan?
Polona Požgan je z mediji prepletena že več kot 20 let. Kamera in mikrofon sta njena stara prijatelja. Predavateljica poslovne komunikacije in organizacije časa je sicer po izobrazbi diplomirana politologinja in zgodovinarka, mama Maksu in Karliju, ljubiteljica dobre hrane in slovenske vinske trte:)
Je ustanoviteljica in solastnica podjetja Retorik, oseba, ki rada sedi za svojo pisalno mizo s slušalkami v ušesih in vsake toliko časa z glasnim in nenadnim vzklikom (brez pravega razloga) z veseljem predrami svoji kolegici. Mojstrica neverbalne komunikacije vam na svojih predavanjih snov poda na način, ki vam bo usta raztegnil vse do ušes:)
Polona Požgan je predavateljica in coachinja z vizijo, ki opogumlja sebe in druge. Njena predavanja je poslušalo več kot 15.000 ljudi. Polona verjame, da je Prijazno biti prijazen in po njenem svet ne potrebuje več uspešnih, temveč več prijaznih ljudi.
Lokacija
KID Kibla, Ulica kneza Koclja 9, Maribor