OPIS DOGODKA


Start:up Müsli: Kako z vlogom/blogom do večje prodaje

9. april 2019, ob 19:00 /KID KIBLA, Maribor
 
Želiš povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke, dvigniti prodajo in uporabnikom približati svoje produkte ali storitve? Če JA, potem pridi na Start:up Müsli, kjer boš spoznal, zakaj je vsebina kraljica marketinga in kako ti vlog ali blog lahko pomaga zgraditi večjo prepoznavnost in povezanost z uporabniki, posledično pa tudi dvigniti prodajo.

Vse več podjetij se želi približati svojim uporabnikom tudi z influencer marketingom. Kako, kdaj, s kom in zakaj sodelovati z influencerji, izveš v zanimivem pogovoru s Cirilom Komotarjem, ki ima na svojem YouTube kanalu Komotar Minuta že več kot 27.000 naročnikov.

Kaj je vlog?

Vsaka slika je vredna 1000 besed, enominutni video pa približno 1,8 milijona besed. Zato ni presenetljivo, da video vsebine dosežejo največ ljudi. VLOG, ki je pravzaprav VIDEO BLOG, je v zadnjih nekaj letih močno pridobil na popularnosti in je en izmed načinov Storytellinga, ki povezuje blagovne znamke z uporabniki. Njegova priljubljenost pa kotira visoko tudi zato, ker je vsebina v njem podana na bolj sproščen in zabaven način.

Bloganje ni OUT!

Kreiranje kakovostne vsebine, skozi katero tvoji uporabniki pridobijo koristne informacije in nasvete ti bo pomagalo zgraditi odnos s svojimi uporabniki, hkrati pa te pozicioniralo kot strokovnjaka na svojem področju. To pa si želiš, kajne? Dobro zasnovan blog ti bo pomagal tudi pri SEO optimizaciji, kar pomeni, da te bomo uporabniki na spletu hitreje našli. Kar je super za tvoj posel! Vzpon svojega posla s kreiranjem vsebine na več blogih pri nas in v tujini, ti bo zaupal direktor podjetja Optuim, Teodor Štimec.

Komu je dogodek namenjen

Dogodek je namenjen vsem, ki:
  • se spogledujete z vlogom ali pa že objavljate svoje,
  • na svoji prodajni spletni strani še nimate bloga ali pa ga imate, vendar nimate idej za nove vsebine in je vaš blog slabo bran,
  • vas zanima, s katerimi orodji si lahko pomagate pri kreiranju in montaži videov in kakšno opremo za to potrebujete,
  • bi želeli za promocijo in večanje prodaje sodelovati z influencerji,
  • si želite na organski način doseči čim več ljudi,
  • iščete nove načine za večanje prodaje.

Zakaj se udeležiti

Pridi na Start:up Müsli, če želiš spoznati:
  • zakaj je vsebina kraljica marketinga in kje najdeš neusahljivi vir idej zanjo,
  • kako ti lahko vlog in blog pomagata do večje prepoznavnosti in prodaje,
  • kako se moraš lotiti pisanja bloga, če želiš ustvariti vsebino, privlačno za tvoje uporabnike,
  • kako pripraviti blog prispevek, da bo dobro SEO optimiziran,
  • kaj je to »pull« marketing,
  • kaj je to influencer marketing, kdo so influencerji, kako in zakaj sodelovati z njimi,
  • kaj je potrebno za dober vlog: od opreme, montaže, scene pa vse do vsebine,
  • kaj je potrebno za uspeh na YouTubu.

Program

19:00 – 20:30 Start:up Müsli: Kako z vlogom/blogom do večje prodaje
   

Kdo je Ciril Komotar?

Ciril Komotar je oče, partner, avtomobilski novinar, fotograf, režiser in od junija 2016, tudi vloger. Njegov vlog, Komotar Minuta, ima več kot 27.000 naročnikov, na njem pa lahko najdeš natanko 739 vlogov, ki imajo skupaj več kot 9 milijonov ogledov.

Svojo novinarsko kariero je začel leta 2005 pri avtomobilistični reviji Avto-Šport, spomladi 2006 pa presedlal na spletni portal Siol.net. Tam je v okviru uredništva Avtomoto ustvarjal, pisal, fotografiral in režiral do začetka leta 2017, ko se je podal na svojo pot.  

Kdo je Teodor Štimec?

Teodor Štimec je ustanovitelj spletne trgovine Optics Trade. Njegova ekipa vodi več kot 10 blogov, ustvarila je že več kot 500 blog postov. Na njihovem YouTube kanalu, ki ima že skoraj 7.000 naročnikov, je 2.547 videoposnetkov, ki imajo več kot 9 milijonov ogledov.

Teodor se že od nekdaj udejstvuje na več področjih, zato ga je pot zaradi navdušenosti nad spletom po končanem doktorskem študiju na fakulteti za strojništvo zanesla v spletni marketing. Ker je odprt novim idejam, od njega nikoli ne boste dobili odgovora 'ne'. Da bi bil na tekočem s sodobnimi trendi v spletnem marketingu, se na tem področju nenehno izobražuje.

Pridobljeno znanje, oplemeniteno z lastnimi idejami, uporablja pri razvoju spletne trgovine, nesebično pa ga deli tudi z ostalimi.

Lokacija

KID Kibla, Ulica kneza Koclja 9, Maribor




 
Prijava na dogodek
Prijava
Dodaj v koledar: Google Calendar   |    iCal   |    vCal
 
Kontakt
 
Karmen Trs
Tovarna podjemov, Podjetniški inkubator UM
T:
E: > pošlji email
Lokacija
http://www.mapsembed.com/sportscheck-gutschein/
 
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!