Z MailChimp-om do uspešnih email kampanj
22 marec 2019, ob 13:00 /Tovarna podjemov, podjetniški inkubator UM
Ali za pošiljanje množične elektronske pošte še vedno uporabljaš Outlook ali Gmail?
Ali veš, koliko prejemnikov je tvoje sporočilo odprlo in koliko jih je kliknilo na posamezno povezavo?
Ali veš, da obstaja orodje, ki ti to omogoča brezplačno?
Če želiš učinkovito izvajati email marketing, potrebuješ profesionalno orodje, s katerim boš
ustvarjal email kampanje, urejal baze in
prejemnike ter
spremljal statistiko uspešnosti kampanj.
Če si začetnik, je orodje MailChimp pravšnja izbira zate…..
Zakaj izbrati MailChimp?
- Ima preprost, za uporabo enostaven uporabniški vmesnik.
- Je brezplačen za uporabo do 2.000 kontaktov in 12.000 poslanih emailov na mesec.
- Sporočila se zlahka oblikujejo, dodaš jim lahko tudi logotip in izbereš barve svojega podjetja.
- Zelo enostavno lahko organiziraš in segmentiraš različne profile naslovnikov, kar ti omogoča, da učinkoviteje dosežeš svoje ciljne publike.
- Izbiraš lahko med velikim številom predlog, med 40 osnovnimi postavitvami pa najdeš tudi predloge za iPhone in Android.
- Enostavno lahko analiziraš podatke, ugotoviš koliko uporabnikov je odprlo sporočilo in koliko jih je kliknilo na določeno povezavo.
- Glede na obnašanje uporabnikov lahko sam določiš, kateri dan in katero uro bodo e-novice poslane. Omogoča ti testni mail, da boš vedno vedel, kakšen mail bo prispel do končnega naslovnika.
Kaj se boš na delavnici naučil?
- Naučil se boš registrirati MailChimp račun.
- Naučil se boš uporabljati MailChimp okolje.
- Znal boš ustvariti seznam kontaktov, uvoziti emaile.
- Znal boš oblikovati email predlogo za pošiljanje sporočil.
- Znal boš ustvariti email kampanjo, vnesti vsebino in slike.
- Znal boš urediti vse potrebne nastavitve.
- Znal boš poslati kampanjo in razumeti statistiko.
Predhodno poznavanje orodja MailChimp ni potrebno.
Komu je delavnica namenjena?
Delavnice je namenjena vsem, ki se želite spoznati z osnovami email marketinga ter za kreiranje in pošiljanje kampanj želite uporabljati brezplačno orodje MailChimp, s katerim nimate predhodnih izkušenj.
Za koga delavnica NI primerna?
Delavnice ni primerna za vse, ki že uporabljate MailChimp in se želite naučiti naprednih funkcij. Prav tako ni primerna za tiste, ki že uspešno izvajate email kampanje in iščete priložnosti za izboljšave.
Program
Program 11.3.:
15:00 – 18:00 Z MailChimpom do uspešnejših email kampanj
Program 22.3.:
13:00 – 16:00 Z MailChimpom do uspešnejših email kampanj
Splošni pogoji prijave
Delavnica je
brezplačna, prijava
obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se delavnice ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se
ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini
20 EUR.
Kdo je Marko Petrej?
Je strokovnjak za spletne strani, grafični oblikovalec, predavatelj, podjetnik. S področjem spletnega komuniciranja, grafičnim oblikovanjem in izdelavo spletnih strani se ukvarja že 18 let, zadnjih 12 let v svojem podjetju NAVDIH.NET. Z delom na številnih projektih si je pridobil široko paleto znanja in dragocene izkušnje. Kot strokovnjak na področju spletnega komuniciranja in izdelave spletnih strani je uspešno predaval in svetoval številnim podjetjem iz različnih branž med njimi tudi podjetnikom začetnikom. Izvedel je številna predavanja za podjetnike na gospodarskih in obrtnih zbornicah, podjetniških inkubatorjih, bankah.
Lokacija:
Tovarna podjemov, Ulica škofa Maksimilijana Držečnika 6, Maribor, 1. nadstropje