Glavno vprašanje tokratnega Start:up Müslija bo: »Kako doseči, da stranka vedno, ko potrebuje produkt ali storitev, ki jo imaš ti, najprej pomisli nate?« Ali z drugimi besedami, kako osvojiti srce stranke in jo spremeniti v ambasadorko tvojega branda.
V dobri uri našega druženja boš slišal zgodbe mnogih uspešnih brandov, ki so jih gradili naši gostje. Skozi pogovor boš spoznal:
strategije razvoja branda,
kako združevati brande in kreirati nove,
kako komunicirati s kupci, da se boš zapisal v njihove misli in srce,
kaj je tisto, kar te loči od konkurence,
česa pri gradnji branda ne smeš izpustiti,
katere napake podjetja najpogosteje delajo pri gradnji prepoznavnosti.
Praktične izkušnje strokovnjakov
Gregor Lednik je direktor Področja za tržno komuniciranje pri Zavarovalnici Sava. Zavarovalnica Sava se je pred dvema letoma oblikovala iz 4 zavarovalnic. Bil je priča združevanju štirih različnih kultur v eno samo, zato bo z nami delil, kako so ob združitvi zavarovalnic iz dveh držav morali spremeniti miselnost zaposlenih, kako so si zastavili in izpeljali združevanje blagovnih znamk pod eno streho, kako je združevanje vplivalo na zavarovance in njihovo zaupanje.
Tine Lugarič je kreativni direktor v oglaševalski agenciji LUNA/TBWA. Skrbi za tržno-komunikacijske zgodbe največjih slovenskih in regijskih naročnikov, za svoje delo pa je prejel že več kot 100 nagrad in priznanj na domačih in mednarodnih oglaševalskih festivalih.
Goran Radinović je ustanovitelj in kreativni direktor oglaševalske agencije Aritmija. Zase pravi, da dela v edinem podjetju, ki ga poganja heart drive. Na festivalu kreativne komunikacije Magdalena je prejel že več nagrad. Na konferenci SPORTO, ki je vodilni dogodek na področju marketinga in sponzorstva v športu v širši regiji, pa je 2011 prejel nagrado za najboljši športni marketinško-oglaševalski projekt. Leta 2009 je sklenil sodelovanje z NK Maribor.
Bojan Kujavec je s svojim bratom Alešem pri 26 letih ustanovil podjetje Organics Nutrients, v katerem iz iztrebkov črvov mokarjev izdelujeta naravno organsko gnojilo. Za svoje gnojilo sta dobila certifikat za ekološko pridelavo, kar je razlog, da sta prodajo svojega gnojila hitro razširila po celi Sloveniji.
Stari marketing je mrtev
Marketing, ki vsak dan samo prodaja in brezosebno nagovarja kupce, je odpisan. Čas je za novo paradigmo marketinga, ki komunicira z ljudmi na iskren in human način. Kako biti viden v poplavi informacij in produktov, koliko je vreden tvoj brand in kaj je to marCAREting, izveš na delavnici ob 16h na Tovarni podjemov. Več o dogodku si preberi tukaj.