Marketing iz leta 2005 je mrtev. Marketing, ki vsak dan govori: »KUPI, KUPI, KUPI. Vse po polovični ceni. Danes 20% popust na celoten nakup. Nudimo najboljšo kvaliteto po najnižji ceni.« Marketing, ki zavaja, podcenjuje in verjemi, njihovi rezultati niso to, kar si ti želiš.
Na delavnici bomo govorili o tem:
kakšen je moderen marketing oziroma marCAREting?
kaj je to komunikacija H2H in kako poteka?
kako izstopati na zasičenem trgu?
iz katerih elementov je sestavljen tvoj brand ?
kako uporabiti vse elemente branda in z njimi uspešno komunicirati s kupci?
koliko je vreden tvoj brand?
Kdo je Lenja Faraguna?
Mama, podjetnica, ass-kickerka, muza, črna ovca, zajebana profesorica angleščine, specialistka za radijsko oglaševanje, mindset in business coach, govornica, copywriting coach, WorldChangerka. Najbolj pa ČLOVEK, ki se dnevno spreminja in raste. Lenja verjame, da je vsak shit v življenju gnojilo za izjemen uspeh.
Zato je po letu 2012, ko ji je razpadlo “perfect” življenje, pričela delati na svoji lastni vrednosti, zapustila slovensko tržišče in se vrgla v svet. Leta 2016 je 80 % posla prenesela online, ustvarila 7 angleških online marketinških in mindset coaching programov in mastermindov ter 2 online skupnosti mam Podjetnic ter stopila na oder z ljudmi, ki jih je nekoč citirala v svoji magistrski nalogi. Gary Vaynerchuk, Julian Treasure, Kjell Nordstrom, Jonas Ridderstrale - avtorja the Funky Business. Prav tako pa je letos bila gostiteljica Poslovnega Summita Centralne in Vzhodne Evrope s Sethom Godinom, Robinom Sharmo, Danielom Golemanom, Helen Fisher, Shed Simove. Bila je mentorica stotine start-upom, a najbolj je ponosna na svojega, ki je star 2 leti in se imenuje Noa.
Komu je delavnica namenjena in kaj boste z njo pridobili?
Vsem, ki jim uspeh pomeni delati to, kar si želijo, kdaj si želijo, kje si želijo in so pripravljeni razumeti, da je moderen marketing učinkovit za tiste, ki so pripravljeni spremeniti način razmišljanja (mindset), še preden se lotijo spremembe marketinške strategije.
Delavnica je brezplačna, nanjo pa se je potrebno prijaviti preko spodnjega obrazca.
Po delavnici vabljen še na Start:up Müsli, ki ti bo s pričetkom ob 19.05 v KID Kibla postregel s primeri uspešnih blagovnih znamk. Več o dogodku tukaj.