Bi odgovor stresli z rokava ali začeli brskati po spominu in se praskati po glavi? Malo za šalo, malo zares. Dejstvo je, da so blockchain tehnologija, ICO in kriptožetoni postali del našega vsakdanjika in zagotovo tudi prihodnosti. Vprašanje pa je, ali te pojme zares razumemo.
Razumemo na tej ravni, da jih brez cmoka v grlu razložimo vsakemu, s katerim pridemo v stik, in znamo presoditi, ali lahko to tehnologijo uporabimo sebi v prid.
Po hiper-vrtoglavem zaključku lanskega leta, ko so vrednosti kriptovalut poletele v nebo, in so si uspešni ICO projekti sledili kot po tekočem traku, je sledila streznitev.
Kaj to pomeni? Je blockchain odpisan? Je nov uspešen ICO misija nemogoče? Kje na krivulji zrelosti tehnologije blockchain se sploh nahajamo?
Z nami bo Matjaž Slak, ki je odličen poznavalec blockchain ekosistema, saj kot del ekipe Cofound.it, bdi nad najobetavnejšimi ICO projekti in jim pomaga do uspešne izstrelitve med zvezde. Za njim je že dobrih 15 let dela na področju prodaje za podjetje IBM. Leta 2015 je ustanovil svoje podjetje, v okviru katerega pomaga starupom vstopiti na trg, pripraviti prodajno strategijo in doseči odlične prodajne rezultate.
Matjaž svoja znanja in izkušnje deli tudi svojim mentorirancem znotraj ABC pospeševalnika.
Delavnica je namenjena vsem, ki želite na preprost način spoznati, kaj je blockchain tehnologija, kako deluje in kakšne prednosti ter slabosti prinaša. Obenem pa želite spoznati pomen vseh pojmov blockchain besednjaka (kripto žeton, ICO, pametna pogodba, …).
Po delavnici boste razumeli blockchain tehnologijo in znali oceniti, ali je blockchain oz. poslovni model, ki temelji na kripto žetonih, primeren za vašo poslovno idejo ali ne.
Ključne točke, ki se jih bomo na delavnici dotaknili:
Svojo prisotnost na delavnici potrdite na spodnjem obrazcu.
Po dogodku vam bomo tudi predstavili priložnosti, ki se vam ponujajo v okviru projekta Digitrans (digitalna transformacija v podonavski regiji), ki se ukvarja z digitalno transformacijo v podjetjih. Digitalna revolucija ne vpliva samo na proizvodne dejavnosti, ampak tudi na druge sektorje, kot so na primer storitve in obrti. Cilj tega projekta je spodbuditi mala in srednja podjetja, da opredelijo in aplicirajo svoj lastni digitalni poslovni model.