Oblikovanje blagovne znamke s pomočjo vedenjske znanosti
4 junij 2024, ob 18:00 /KID KIBLA
Na tokratnem Start:up Müsliju bomo gostili svetovnega “branding” guruja in vizionarja, ki je s pomočjo uporabe vedenjske znanosti pomagal preobraziti globalne blagovne znamke kot so GE Healthcare, Virgin, Hoover in Starbucks. Te zanima kako se povezujeta vedenjska znanost in ustvarjanje blagovnih znamk? Beri naprej.
Vedenjsko znamčenje/branding: Povezovanje s strankami na globlji ravni
Vedenjsko znamčenje oz. angleško “Behavioral Branding” vključuje vpoglede iz vedenjske znanosti za globlje razumevanje potreb in želja strank. To je boljši, celovitejši in učinkovitejši način oblikovanja poslovanja, blagovnih znamk in uporabniške izkušnje.
Van Rais je s to metodologijo za Virgin Voyages ustvaril popolnoma nove vrste potovanj, za Hoover je blagovno znamko repozicioniral na način, da je postala sinonim za dobro počutju v domu, za GE pa je z njim preobrazil organizacijsko kulturo in vedenjske vzorce. Ta pristop ne samo da krepi močne čustvene povezave, ampak tudi spodbuja dejanja in preference potrošnikov, kar blagovne znamke naredi bolj učinkovite in vplivne.
Zakaj se udeležiti?
Če se nam pridružiš spoznaš:
- Kako vključiti vedenjsko znanost v strategijo blagovne znamke.
- Pomen oblikovanja usmerjenega k človeku ( importance of human-centered design).
- Praktični nasveti za učinkovito znamčenje.
- Študije primerov uspešnih preobrazb.
- Prihodnji trendi v vedenjski znanosti za blagovno znamčenje.
Komu je dogodek namenjen?
- Lastnikom podjetij in podjetnikom.
- Strokovnjakom za marketing in blagovno znamčenje.
- Navdušencem nad vedenjsko znanostjo.
Program
18:00 – 19:00 Oblikovanje blagovne znamke s pomočjo vedenjske znanosti; predavanje
19:00 - 19:30 Vprašanja udeležencev in moderatorja
19:30 – 21:00 Mreženje
Lokacija
KID Kibla, Ulica Kneza Koclja 9, 2000 Maribor
Kdo je Van Rais (LinkedIn)?
Van Rais uporablja poslovne, blagovne, uporabniške in vedenjske vpoglede za reševanje kompleksnih poslovnih ambicij. Vodil je znamčenje za ugledna globalna podjetja, kot so GE Healthcare, Virgin, Hoover in Starbucks. Kot pionir v vedenjskem znamčenju Van svetuje upravnemu odboru Bescy-ja glede širjenja in prepoznavnosti blagovne znamke. Sedež ima v New Yorku, je coach, investitor, javni govornik in pisec. Van je prejel številne nagrade in predaval na Parsons School of Design ter School of Visual Arts, s čimer prispeva k prihodnosti oblikovalske industrije.
Prijava
Udeležba je brezplačna, prijava obvezna.
Splošni pogoji prijave
Dogodek je brezplačen, prijava obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se dogodka ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24 ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini 20 EUR.
Dogodek se fotografira. Aktivnost se izvaja v okviru aktivnosti JR Start-up konzorcij, zato je dogodek za vas brezplačen. Fotografije in vaši osebni podatki, ki ste jih oddali ob prijavi, bodo za namene poročanja posredovani financerju razpisa, to sta Slovenski podjetniški sklad in Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport. Fotografije se uporabljajo tudi za objave na socialnih omrežjih in spletnih straneh organizatorja. S prijavo na dogodek, se strinjate z zgornjimi pogoji.