Kot potres je prihrumela informacija, da bo Google ugasnil analitiko 1. julija 2023. In stare, ki jo razumemo, več ne bo. Zato vas naučimo nastaviti in uporabljati novo, »GA4« analitiko.
Nova analitika postavlja stvari na glavo. V njej je vse drugače.
Meniji, ki smo jih poznali (conversions recimo), ne obstajajo več.
Metrike, ki smo jih poznali (bounce rate), ne obstajajo več.
Poročila, ki smo jih spremljali, in se na podlagi njih odločali, ne obstajajo več.
Nastavitve, ki smo jih razumeli (filtri), ne obstajajo več.
Ampak v tem novem svetu smo navajeni nenehnih sprememb. Vemo, da preživijo le tisti, ki se pravočasno prilagodijo. Torej, edino, kar ti preostane je, da se naučiš uporabljati GA4 - pravočasno. Ne čakaj na 1. julij, takrat bo prepozno.
In mi vam pri tem pomagamo. Pridi na delavnico, kjer ti pokažemo kako se spopasti z GA4 analitiko, kako se lotiti in kateri so naslednji koraki.
Zakaj se udeležiti dogodka?
Naučili te bomo:
- Kako se lotiti prehoda iz stare analitike v GA4
- Kaj moraš v podjetju meriti, da boš izmeril profit
- Kako se merjenje razlikuje med staro in novo GA4 analitiko
- Katera poročila iz Google Analytics 4 moraš gledati in spremljati
- Kako uporabljamo Google Data Studio za poročila
- Odgovorili bomo na vsa tvoja vprašanja o analitiki
Komu je dogodek namenjen?
Dogodek je namenjen marketing managerjem v podjetjih, marketing in produktnim managerjem spletnih trgovin, tistim, ki uporabljate Google Analytics za analizo uspešnosti marketinga, podjetjem, ki delujejo v omrežjih B2B, zaposlenim, ki morajo pripravljati poročila za druge oddelke in vodje, direktorjem, ki želijo nadzorovati profitabilnost podjetja na spletu.
Program
18:00 – 20:00 Startup Müsli: Prehod na in uporaba Google Analytics 4
Peter je strokovnjak spletnega marketinga, ki je marketing videl skozi oči agencije (Red Orbit), bil je »in-house marketingar« in vodil je lastno podjetje.
S SEO optimizacijo se ukvarja že več kot 20 let, danes pa deluje kot svetovalec podjetjem in agencijam v regiji in v svetu, ter izobražuje njihove marketinške ekipe o pripravi in izvedbi marketinških strategij. Mnogim podjetjem je pomagal pri pripravi vstopa na tuje trge in izvedbi marketinških akcij ob vstopu na tuje trge. Je član številnih komisij, ki izbirajo najuspešnejše slovenske in tuje spletne projekte, s čimer dodatno razume kaj loči uspešne od neuspešnih spletnih nastopov. Večkrat je bil izbran za najboljšega predavatelja na mednarodnih konferencah, kot gostujočega predavatelja ga vabijo tudi slovenske univerze. Je avtor več strokovnih izobraževanj, trenutno najbolj zaželeni sta ChatGPT in Google Analitics 4.
Dogodek je brezplačen, prijava obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se dogodka ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24 ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini 20 EUR.
Dogodek se fotografira. Izvedba dogodka se financira iz razpisa JR podporno okolje 2023, zato je dogodek za vas brezplačen. Fotografije in vaši osebni podatki, ki ste jih oddali ob prijavi, bodo za namene poročanja posredovani financerju razpisa, to sta SPIRIT Slovenija in Ministrstvo za
gospodarstvo, turizem in šport. Fotografije se uporabljajo tudi za objave na socialnih omrežjih in spletnih straneh organizatorja. S prijavo na dogodek, se strinjate z zgornjimi pogoji.