Postavi temelje za uspešno startup podjetje
28 september 2022, ob 15:00 /Tovarna podjemov
Imaš idejo za produkt ali storitev?
Se želiš lotiti posla na pravi način?
Želiš že na začetku jasno vizualizirati, kako bo podjetje generiralo denar?
Želiš pomoč pri pridobivanju finančnih sredstev za razvoj?
Če je tvoj odgovor na zgornja vprašanja DA, se nam pridruži na seriji delavnic, kjer bomo s preizkušeno metodo postavili temelje za tvoj startup.
Cilj je, da se enostavno, na strukturiran način naučiš kako se lotiš grajenja podjetja ter kje in kako bo podjetje generiralo denar. Pri delu s podjetniki uporabljamo prilagojeno metodo postavljanja poslovnega modela, namenjeno izključno start-upom.
|
Časovni okvir
|
Program traja dobra 2 meseca.
28.09.2022 od 15:00 – 16:30 |
Ali je program Postavi temelje za uspešno startup podjetje primeren zame? |
Začnemo z uvodno delavnico, kjer ugotovimo ali smo sploh »za skupaj«. Na 1,5 urnem srečanju ti predstavimo vse elemente programa in končni rezultat vseh srečanj – torej kaj bo tvoj napredek. Sledi predstavitev udeležencev/podjetniških idej in preverba ali je program primeren zate.
V kolikor skupaj ugotovimo, da je program primeren zate/tvojo idejo, sledijo 4 triurna srečanja, kjer bomo postavili temelje za tvoj startup.
11.10.2022 od 15:00 – 18:00 |
Prvo srečanje |
08.11.2022 od 15:00 – 18:00 |
Drugo srečanje |
29.11.2022 od 15:00 – 18:00 |
Tretje srečanje |
06.12.2022 od 15:00 – 18:00 |
Zaključek programa |
Program se bo zaključil s predstavitvijo napredka in druženjem mariborske startup skupnosti s prepoznavnimi podjetniki, investitorji in podjetniškimi mentorji.
Komu je program namenjen?
- Potencialnim podjetnikom, ki imate idejo za razvoj produkta /storitve in jo želite realizirati v lastnem startupu.
- Startup podjetjem, ki ste na začetku svoje poti, imate idejo za razvoj produkta /storitve in ste že pristopili k realizaciji in pri tem potrebujete pomoč.
|
Podrobnejša predstavitev
|
Tvoj poslovni model bomo razčlenili na 9 delov:
- Problem – poiskali bomo največje tri probleme, s katerimi se srečujejo kupci in jih je treba rešiti
- Rešitev – definirali bomo kako bi se najbolj preprosto lotili reševanja vsakega navedenega problema.
- Edinstvena ponujena vrednost – razmišljali bomo kako je ponujena rešitev drugačna od konkurence in zakaj je vredna pozornosti. Izluščili bomo bistvo proizvoda in ga opisali z nekaj besedami, ki bodo odražale to kako boste prepričali kupca. Odgovorili bomo torej na 2 ključni vprašanji: kaj je produkt in kdo je njegov kupec.
- Neulovljiva prednost – iskali bomo tisto, česar tvoja konkurenca ne more skopirati »na hitro«.
- Kanali – iskali bomo načine po katerih plačljivih in neplačljivih kanalih lahko dosežeš kupce.
- Segmenti – iskali bomo čim bolj homogene skupine potencialnih uporabnikov in napisali kdo je persona za tvoj produkt/storitev. Osredotočili se bomo na zgodnje uporabnike, ki so ključni za uspeh.
- Ključni kazalniki – definirali bomo nekaj ključnih kazalnikov na podlagi katerih bomo lahko potem merili vaš napredek.
- Toki prihodkov – razmišljali bomo kratkoročno in ocenili toke prihodkov, seveda v povezavi s strukturo stroškov, tako pa prišli do ocene donosnosti ideje. Toki prihodkov, cenovna strategija in čimprejšnje zaračunavanje so pomembni elementi poslovnega modela.
- Struktura stroškov in validacija ideje – koliko kapitala potrebuješ, da na trg spraviš minimalno sprejemljiv produkt (prototip)? Pokazali bomo kako se lotiti validacije ideje. Od zgodnjih uporabnikov lahko namreč dobiš povratno informacijo na podlagi katere potem produkt/storitev nadgradiš, oziroma ugotoviš ali zanj sploh obstaja trg. Ideja je, da namesto, da v razvoj vložiš več let dela in visoke zneske denarja, najprej preveriš odzive ljudi. Ker gre za prototip, najverjetneje ne bodo same pohvale, a zagotovo bo odločitev ali naj z razvojem sploh nadaljuješ lažje sprejeti.
Splošni pogoji prijave
Program je brezplačen, prijava obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se delavnice ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24 ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini 20 EUR.
Dogodek se fotografira. Izvedba dogodka se financira iz razpisa SIO-TP-2020-2022, zato je dogodek za vas brezplačen. Posnetki in vaši osebni podatki, ki ste jih oddali ob prijavi, bodo za namene poročanja posredovani financerju razpisa, to sta SPIRIT Slovenija in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo. Fotografije se uporabljajo tudi za objave na socialnih omrežjih in spletnih straneh organizatorja. S prijavo na dogodek se strinjate z zgornjimi pogoji.
Lokacija
Tovarna podjemov, ul. škofa Maksimilijana Držečnika 6, 2000 Maribor, 1. nadstropje