Čeprav se nam zdi, da so najboljši podjetniki kot kakšni pravljični jasnovidci, ki vidijo v prihodnost in nam servirajo produkte in storitve ravno takrat, ko jih potrebujemo, je dejansko realnost precej drugačna.
Najboljši na svetu inovirajo glede na potrebe in probleme, ki jih imajo njihovi ciljni uporabniki. Namesto praznih domnev, sistematično in natančno analizirajo dosedanje navade in vedenjske vzorce uporabnikov ter z različnimi metodologijami oblikujejo izhodišče za razvoj novih idej.
Tokrat na Start:up Müsliju gostimo
Alena Faljiča. Alen je dve leti delal pri svetovno znanem podjetju IDEO, ki je tudi razvilo metodo Design Thinkinga. Delal je na inovacijskih projektih najboljših Fortune 500 podjetij za katere je oblikoval uporabniške izkušnje, storitve, produkte, nove podjeme in poslovne modele.
Na Start:up Müsliju se bomo pogovarjali:
• kako inovirajo najboljša svetovna podjetja kot so Apple, Microsoft in drugi
• zakaj sploh uporabiti metodo design thinkinga
• kako začeti design thinking postopek
• na kaj moramo biti pozorni pri design thinkingu
• kako zastavljati dobra raziskovalna vprašanja
• kako iz raziskovanja na terenu priti do konkretnih zaključkov za naslednje razvojne korake
• zakaj sta dobra sinteza in raziskava pri uporabnikih temeljna za razvoj inovacij
• kako so to naredila znana globalna podjetja
Po dogodku vam bomo tudi predstavili inovacijsko obarvan program letošnje Start:up Maribor jeseni.