Številna podjetja se marketinga in prodaje lotevajo brez pravega razumevanja ciljne skupine, trga ter orodij, ki so jim na voljo za uspešen prodor na trg.
Na delavnici boste udeleženci spoznali kako pomembno je razumevanje ključnih elementov, torej ciljne skupine, trga in orodij za poslovni uspeh. Raziskali bomo kdo so vaši kupci, kako se s svojim produktom pozicionirate na trgu ter kako določite cenovno politiko. Spoznali boste pomen dobrega brandinga in zgodbe za uspeh podjetja, se naučili vzpostaviti dober brand ter spoznali kanale in orodja, da boste lahko svojo zgodbo kar najbolje predstavite svojim strankam. Spoznali boste osnove "inbound" in "outbound" marketinga. Naučili se boste načrtovati marketinške aktivnosti in finančna sredstva za marketing. Nenazadnje pa boste spoznali tudi kup t. i. "growth-hacking" trikov in orodij, s katerimi boste lahko v zelo kratkem času in za malo denarja dosegli izjemne rezultate.
Zadnji del delavnice bo namenjen praktičnim primerom.
Program
15:00 |
Registracija udeležencev in mreženje ob kavi |
15:30 – 18:30 |
Osnove marketinga za startupe |
Po delavnici se bomo preselili v KIBLO, kjer bomo v družbi Majde nadaljevali razgovor na temo
PRja za startupe. Da bomo razgovor praktično začinili, se nam bosta pridružila tudi stara znanca maribrske startup skupnosti, to sta Kristjan Košič iz
Adora med d.o.o. in Jaro Žurej iz
Simarina.
Potrebujete
individualni nasvet? Članom Tovarne podjemov svetujemo tudi na individualnih srečanjih. Za več informacij nas kontaktirajte na
svetovanja@tovarnapodjemov.org.
Kdo je Majda Dodevska?
Majda je ustanoviteljica podjetja za odnose z javnostmi
Solis PR, v okviru katerega startupom in malim podjetjem pomaga pri odnosih z javnostmi, lansiranju novih produktov, oblikovanju blagovne znamke ter nastopu na globalni trg. Poleg tega predava in vodi delavnice o odnosih z javnostmi in marketingu. Ima več kot 12 let izkušenj iz medijev, marketinga, odnosov z javnostmi in organizacije dogodkov v največjih slovenskih podjetjih kot sta Delo in Elektro Ljubljana. Je tudi soustanoviteljica in CMO mednarodnega startupa Scoutee, za katerega je izpeljala uspešno crowdfunding kampanjo in dosegla objave v največjih svetovnih medijih, kot so Discovery Channel, NBC Sports, Engadget, Gizmodo, C-Net, Yahoo Japan.?
Prijava