PODJETJE


Arvio

 
Leto ustanovitve: 2018
Spletna stran: arvio.si

Problem

Glavni problem cenilcev, nepremičninskih agencij, bank, investitorjev, zavarovalnic ter potencialnih in aktivnih ponudnikov oz. kupcev nepremičnin je, kako učinkovito, hitro in zanesljivo oceniti vrednost zastavljene nepremičnine, spremljati njeno vrednost v času trajanja hipotekarnega kredita ter obenem zagotoviti sledljivost in transparentnost. Obstoječe rešitve so zgolj delne, saj rešujejo bodisi problem testiranja cenitev ali pa zgolj problem pridobivanja dokumentacije in ocene kreditnega tveganja, ne pa tudi težave ocene zavarovanja.

Trenutni kreditni proces je počasen, delovno intenziven in temelji na obsežni količini dokumentacije v papirni obliki. Zahteva tudi sodelovanje številnih udeležencev, kot so prosilec za kredit, banka, ocenjevalci, ki ocenijo vrednost zastavljenega premoženja, notarji, ocenjevalci kreditnega tveganja, register nepremičnin in zavarovalnica.

Rešitev

Podjetje Arvio razvija sistem za ocenjevanje in upravljanje nepremičnin Arvio AVM, inovativno tehnološko rešitev za ocenjevanje lastnin, dodaten nepremičninski menedžment ter analitiko zavarovanj. Sistem avtomatizira proces identifikacije pravnih vidikov lastnine, samodejno identificira primerljive transakcije, oceni likvidnost na sekundarnih trgih in predvidi prihodnja gibanja trga. Arvio z uporabo umetne inteligence zgradi modele za oceno primernosti zavarovanja in oceno tveganja posameznika ter celoten kreditni proces naredi hiter, zanesljiv in transparenten z uporabo distribuirane knjigovodske tehnologije. 

Podjetje je prav tako razvilo aplikacijo TRGOSKOP, nepogrešljivo orodje za cenilce, nepremičninske agencije, banke, investitorje, zavarovalnice ter vse potencialne in aktivne ponudnike oz. kupce nepremičnin, ki potrebujejo hitre informacije in ažurne podatke o dejanskih vrednostih izvedenih poslov z nepremičninami na izbranem območju. 

Tukaj je še Arvio Streamline, namenjen posameznikom in ekipam za spremljanje naročil in odprtih nalog. V vsakem trenutku je od kjerkoli dostopen vpogled v trenutno naročene cenitve, fazo izdelave in roke. Omogoča enostavno organiziranje internih procesov in poskrbi za ustrezno arhiviranje naročil.

Ekipa

Jedrno ekipo sestavljata Ajda Mrzel Kaluža in njen mož Boštjan Kaluža. Ajda ima za seboj več kot 11 let dela v bančništvu, od tega 8 let na področju zavarovanj naložb banke. Boštjan v podjetju prevzema vlogo ključnega razvojnika za produkt. Njuno  poslovno sodelovanje sega v leto 2012, ko sta skupaj oblikovala, razvijala in tržila produkt Naroči.Me. 

Vizitka

Arvio d.o.o.
Polje 366A
1260 Ljubljana - Polje

Kontaktna oseba in email: Ajda Mrzel Kaluža
 
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!