Iz leta v leto raste število nakupov preko spleta. Velikani, kot je npr. Amazon, si manejo roke in povečujejo svoje prihodke. Kaj to pomeni za fizične trgovine, ki slonijo na dokaj klasičnem poslovanju?
Rešitev
Agitron razvija napredne strojne in programske rešitve v duhu paradigme Retail 4.0, ki trgovcem omogočajo, da nadgradijo nakupno izkušnjo v trgovini, optimizirajo procese v trgovini in vzpostavijo nove vire prihodkov. Zase pravijo, da so 'Google Analytics’ za fizične trgovine, saj z rešitvami, ki temeljijo na umetni inteligenci in avtomatizaciji, dajejo fizičnim trgovcem analitične podatke, primerljive s tistimi, ki jih upravljavcem spletnih strani ponuja Google.
Njihov sistem Agitron Connect je sestavljen iz treh komponent in predstavlja celosten servis za trgovce. Naprava, ki je nameščena na nakupovalni voziček, trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Tukaj je še digitalna cenovka, ki omogoča trgovcem spreminjanje cen na daljavo, spremljanje kakovosti sadja in zelenjave v realnem času, kupcu pa daje informacije o poreklu artikla in akcijah. Celoten sistem poveže orodje za mobilno oglaševanje, ki kupcem v procesu nakupa pošilja obvestila o izdelkih v akciji.
Dosežki
Agitron uspešno sodeluje s slovenskimi proizvajalci in večjimi trgovci, za katere opravlja analize vedenja kupcev in optimalne postavitve fizičnih trgovin.
Promocijski video
Vizitka
Agitron d.o.o.
Ul. Vita Kraigherja 20
2000 Maribor
Slovenija