Soundkit
Problem
Problem prepoznavnosti blagovnih znamk, podjetij in izdelkov ima na trgu audio brandinga velik neizkoriščen potencial. Trenutno se podjetja pogosto obračajo na nakup zvokovne opreme in glasbe iz spletnih knjižnic, ki pa so zelo generične in neprepoznavne.
Rešitev
Rešitev, ki jo razvija Simon Šimat je izdelava celostnih zvokovnih podob in s tem oblikovanje čustvenega doživetja blagovnih znamk, podjetij ali izdelkov. Z drugimi besedami je to oblikovanje čustvenega doživetja vmesnikov s pomočjo zvoka. S tovrstno intuitivno uporabo zvoka bi blagovnim znamkam, podjetjem ali izdelkom lahko povečali prepoznavnost in ustvarili čustveno navezo z uporabniki.
Spletna rešitev Soundkit samodejno izdela zvočne vsebine kot so uvodni intro, zaključni intro, glasbena podlaga ipd. za ustvarjalce podcastov, vlogerje, oglaševalske agencije, medijske hiše in druge. S tem rešujejo probleme montaže, obdelave in oblikovanja zvoka, s katerimi se pri svojem delu ustvarjalci podcastov redno srečujejo, se jih lotevajo sami in s tem izgubijo veliko časa, rezultat pa na koncu ni zadovoljiv. Soundkit od uporabnika ne zahteva nobenih predhodnih znanj, dolgotrajen proces oblikovanja zvoka pa izredno pohitri. Izvirni zvokovni elementi nastanejo na podlagi vnosa mehkih parametrov v interaktivni vmesnik, kupci pa lahko pred nakupom elemente še dodatno preoblikujejo.
Ekipa
Simon Šimat ima bogate izkušnje na področju zvočnega oblikovanja in medijske komunikacije.
Vizitka
Simon Šimat s.p.
Tyrševa ulica 24
2000 Maribor
Slovenija
Kontaktna oseba: Simon Šimat