Escapebox
Problem
V letu 2018 je interakcija in pozornost uporabnikov s sporočili blagovnih znamk in izdelkov krajša od osmih sekund (v letu 2010 je bila ta 12 sekund). Oglaševalske agencije in podjetja vztrajno iščejo načine, da bi uporabnike s svojo blagovno znamko ali izdelkom navduševali dlje, bolj učinkovito in merljivo.
Rešitev
Escapebox je pop-up soba pobega, kjer uporabniki vstopijo v zgodbo naročnikove blagovne znamke ali izdelka. Scenarij, zgodba, uganke in končna rešitev sporoča glavne EPV-je znamke ali izdelka. Escapebox velikost in oblika sta popolnoma prilagodljivi, ter ga je možno postaviti kjerkoli.
Ciljnega uporabnika na nevsljiiv način, skupaj z njegovimi/njenimi prijatelji ali sodelavci, postavijo v središče blagovne znamke, izdelka, storitve ali poslovnega procesa. Uporabniki z blagovno znamko aktivno preživijo več kot 15 minut, vse njihove odzive (priklic, zadovoljstvo, namen nakupa ... ) pa lahko učinkovito izmerijo in od uporabnikov prejmejo kontaktne podatke za ponovne tržne nagovore.
Dosežki
Podjetje že ima prve uporabnike. To sta bili marketinška agencija in blagovna znamka izdelkov za nego Braun.
Ekipa
Ekipo Escapebox sestavljata Blaž Pregelj in Marko Maučec, dolgoletna prijatelja, sošolca in poslovna partnerja. Skupaj sta ustanovila online podjetje OceniSkodo.si. Za Blažem so štiri leta izkušenj v klasičnem in digitalnem marketingu v Big Bangu, od tega je eno leto vodil oddelek za digitalni marketing. V 2017 je prevzel mesto performance direktorja in vodil več kot dvajset člansko ekipo v digitalni agenciji D’Agency.
Marko je v svet podjetništva vpet že nekaj let, zadnja 3 leta je tudi mentor Ustvarjalnika. Kot pionir escape room dejavnosti je med prvimi že v letu 2014 odprl sobo pobega v centru Ljubljane. Soba pobega MindMaze še vedno obratuje, vidi pa velik globalni potencial v pop up escape roomih.
Vizitka
Escapebox d.o.o.
Vojkova cesta 58
1000 Ljubljana
Kontaktna oseba in email:
Marko Maučec