NOVICA


Na Start:up müsliju smo »obrnili kamero« proti Aljažu Andrejašu

 
V torek, 23.5. smo v KID KIBLA izpeljali nov Start:up Müsli v družbi Aljaža Andrejaša iz startupa Reveel. Proti njemu smo »obrnili kamero« in razkrila se nam je celotna zgodba podjetja od začetka pa vse do danes, malce pa smo pogledali tudi v prihodnost.

Problem, ki se pogosto dogaja je, da se v medijih prikaže zgolj tiste najuspešnejše trenutke startupov, zanemari pa se pot, katera jih je do tega privedla. In to pot smo skupaj z Aljažem prehodili na tokratnem Müsliju.

 

Kaj sploh dela Reveel?

Reveelova vizualna medijska platforma blagovnim znamkam in medijem omogoča, da tiskano, digitalno ali video vsebino spremenijo v mobilno izkušnjo, ki poganja sodelovanje, trgovino in monetizacijo.

Gre za B2B podjetje, ki torej ponuja software za prepoznavo slik. Po začetni ideji za delovanje aplikacije predvsem v filmski industriji, se je ekipa trenutno bolj posvetila delu na tiskanih medijih, predvsem revijah. Po splošnem javnem prepričanju, da tisk drastično upada, so rezultati raziskav v zadnjih letih pokazali, da tisk presenetljivo narašča. V ZDA je bilo namreč v tem trenutku natisnjenih največ revij do sedaj.

Uporabnik Reveelovih aplikacij torej obrne kamero proti reviji ali drugemu mediju in nato se mu prikažejo vsi podatki vsebine, katere je želel. Primer: uporabnik v reviji obrne kamero svojega pametnega telefona proti receptu za pečenega piščanca. Na telefonu se mu nato izpišejo vsi potrebni podatki, da lahko sam pripravi tega piščanca, celoten recept, sestavine, torej vse kar naročnik želi ponuditi uporabnikom.

S to platformo ni doseženih veliko klikov, kar je pomembno pa je »engagement«. Ta je izredno visok, saj je stopnja konverzije po pričevanjih kar 70%. Aplikacija meri veliko različnih dejavnikov, od spola, starost, čas, kraj in podobno.

Kdo je Aljaž Andrejaš?

Aljaž Andrejaš je CPO pri Reveel Technologies. Podjetje je so-ustanovil pred štirimi leti.
 
 

Reveelovi začetki

Fantje so svojo pot »štartali« že leta 2012, ko so v Tovarni podjemov začeli razvijati svoje ideje. Razvoj idej je trajal do leta 2014, ko so v Dallasu ustanovili Reveel Tech. Po nekaj neuspelih poskusih so naposled bili sprejeti v ugledni ameriški pospeševalnik Tech Wildcatters iz Dallasa. Ekipa se je na svoji ameriški poti srečala s kar precej težavami, tako finančnimi kakor tudi težavami z ameriškimi vizami. Med začetnim delovanjem v Dallasu se je celotna ekipa stiskala v enosobnem stanovanju. Nekaj časa je Aljaž po povratku v Ameriko z novo vizo tam deloval čisto sam. Na začetkih so prejeli nekaj konvertibilnih posojil v vrednostih 25.000$ in 150.000$ leta 2014 ter 50.000$ v letu 2015. Potrebno je tudi omeniti, da so v Ameriki sodelovali z odličnim mentorjem, enim izmed prvih zaposlenih na Facebooku, ki jih je povezal z ogromno ljudmi in potencialnimi investitorji.

Investicija v vrednosti 2.000.000$

Prelomno leto za Reveel je bilo prav gotovo leto 2016. V tem letu so s svojim produktom prepričali sklad tveganega kapitala in uspeli prejeti 2 milijona dolarjev vredno investicijo. Aljaž je takrat povedal: »Investicija, ki smo jo prejeli s strani investicijskega sklada iz Silicijeve doline, nam omogoča hitrejšo rast, zaposlitev potrebnega kadra ter hitrejše pridobivanje novih strank. Namenili jo bomo predvsem za zaposlitve novih programerjev, dizajnerjev oz. tehničnega kadra v Sloveniji ter prodajnega kadra, ki bo stacioniran v ZDA.« To se je potem tudi uresničilo, povečali so število zaposlenih in odprli nove pisarne v Mariboru. Februarja 2016 so odprli pisarno tudi v San Franciscu.

Nov CEO

Ena večjih prelomnic oz. odločitev, ki so jih vodilni možje  Reveela sprejeli je bila ta, da so zaposlili novega CEO-ja. Aljaž brez težav pove, da je bila to izjemno dobra odločitev, saj je po njegovem ta CEO v kratkem času naredil izjemno veliko korakov v pravo smer, katerih pa sami v tako kratkem času ne bi bili zmožni.

Kako naprej?

Cilji za nadaljevanje letošnjega leta so, da dokončno razvijejo produkt in s končnimi dokazili o delovanju prepričajo nove investitorje. Ciljajo na investicijo med 6 in 10 milijoni dolarjev.

Po pogovoru se je druženje in mreženje nadaljevalo za šankom v KID Kibla.
Avtor: Nataša Rus, 26. 05. 2017
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!