NOVICA


Širimo ekipo – pridruži se nam! (Razpis trenutno zaprt)

 
Na Tovarni podjemov iščemo nove člane ekipe! Če nas še ne poznaš, naše 20 + letno delo se odraža skozi blagovne znamke Start:up Slovenija, PODIM Conference, Start:up Maribor in Tovarna podjemov, podjetniški inkubator Univerze v Mariboru. Smo majhna in predana ekipa z velikim poslanstvom, to je nuditi podporo inovativnim slovenskim podjetjem na vseh področjih poslovanja, jih povezovati v močno lokalno, nacionalno in mednarodno skupnost, jim pomagati pri sklepanju partnerstev z uveljavljenimi podjetji ter omogočiti rast s pomočjo domačih in tujih investitorjev. V mednarodno skupnost smo močno vpeti preko konference PODIM, ki je bila uvrščena med 30 najvplivnejših startup in tehnoloških konferenc v Evropi.
 
Startup, scaleup, “unicorn”, poslovni model, prodajni lijak, investicija? Veš, o čem govorimo? Da? Potem beri naprej….
  1. Če ti startup svet ni tuj in obvladaš relevantne social media platforme, mojstrsko zlagaš besede ter lahko iz rokava streseš tekste, ki pritegnejo, ti ne grejo na živce ljudje katerih mantra pri pomembnih stvareh je  “There's always room to make it better”, potem se prijavi na naše prosto mesto copywriterja
  2. Če ti startup svet ni tuj, imaš izkušnje z vodenjem projektov in organizacijo dogodkov, si super organizirana oseba, katere mantra je “It's Not Done Until It's Done”, ti je mreženje zapisano v DNK, potem se prijavi na naše prosto mesto koordinatorja projektov in organizatorja dogodkov.


 
Naloge in odgovornosti:
  • priprava objav in oglasov za družbena omrežja Facebook, Instagram in LinkedIn,
  • priprava predstavitvenih tekstov za dogodke, kot so delavnice in mreženjski dogodki,
  • priprava vsebinskih reportaž iz delavnic, ki jih organiziramo za podjetnike,
  • priprava novic z intervjuji iz startup skupnosti (dosežki startupov, partnerstva, priložnosti, predstavitve startup mentorjev in investitorjev,...),
  • komunikacija z gosti dogodkov in udeleženci,
  • priprava naročenih vsebin v ustreznem roku,
  • sposobnost pravočasnega ustvarjanja kakovostnih vsebin pod časovnim pritiskom.
 
Zahtevana znanja in izkušnje:
  •  bogat besedni zaklad in hitro prepoznavanje bistvenih informacij,
  • znanje s področja marketinga: kako pritegniti pozornost bralca, kako nagovoriti njihovo bolečino, kako strukturirati vsebino oglasov, blog zapisov in vse ostalo, vezano na vsebinski marketing,
  • dobro poznavanje slovničnih pravil,
  • digitalna pismenost - imaš izkušnje z urejanjem vsebin v uredniških vmesnikih za spletne strani ter obvladaš orodja za načrtovanje vsebin za družbena omrežja,
  • vsaj 1 leto izkušenj na področju pisanja besedil. Bodisi za študentski časopis, bodisi za podjetja ali druge organizacije,
  • izkušnje z upravljanjem vsaj enega poslovnega ali osebnega profila z več kot 1.000 sledilci,
  • razumevanje in spremljanje Instagrama, Facebooka in LinkedIna 
  • odlično ali vsaj dobro znanje angleškega jezika. 
Zaželeno, ni pa pogoj:
  •  imaš vsaj 3 leta izkušenj z marketingom in vsaj 1 leto si samostojno vodil digitalne marketinške kampanje,
  • univerzitetna izobrazba,
  • obvladaš Facebook Ads Manager, Google Ads, Google Analytics,
  • obvladaš email marketing (ActiveCampain, Mailchimp, Klaviyo, itd.).
 
Zagotovo se bomo ujeli, če:
  •  ti je pomembno nenehno učenje in želiš na svojem področju postati še boljši-a,
  • si želiš dolgoročno delati v dinamični ekipi in skupaj z njo rasti, reševati izzive ter se veseliti skupnih uspehov,
  • ti samostojno iskanje potrebnih informacij za reševanje izzivov in dajanje iniciativ za izboljšave ne predstavljata težav,
  • te zanima področje razvoja prebojnih podjetij in vse, kar je povezano z njimi,
  • si prijazna in komunikativna oseba, 
  • se želiš mrežiti s podjetniki, direktorji inovacij uveljavljenih podjetij, investitorji ter drugimi deležniki startup ekosistema,
  • sta ti natančnost in odgovornost do opravljenega dela v DNK-ju in veš, da si ne moremo privoščiti površnosti,
  • imaš občutek za estetiko, so ti pomembne dobre fotografije in grafike,
  • ena izmed stvari, ki nam je res pomembna, je tvoja zaveza k učenju in implementaciji novih stvari,
  • si že od nekdaj visoko motivirana oseba, kar pomeni, da so ti bile ocene v ponos, da si izpite opravil-a vedno na prvem izpitnem roku ter so tvoje projektne naloge bile opravljene vedno malo drugače, kot je to pričakoval profesor, 
  • se najdeš v kulturi - ni neumnih vprašanj, napake so dovoljene, samo ne jih ponovit več kot 2x,
  • ti služba ne predstavlja samo vira za zaslužek/preživetje, ampak se zavedaš, da te mora delo tudi izpolnjevati, 
  • ti ne predstavlja problem, da včasih delaš malo več, spet drugič malo manj.
Kaj ti nudimo?
  • Delo v majhni in ambiciozni ekipi, ki ji je skupna strast do startupov in inoviranja. 
  • Računalnik (po tvoji izbiri) in vso potrebno opremo za kvalitetno opravljanje dela.
  • Delo v novih sodobno urejenih pisarnah v strogem središču Maribora. 
  • Udeležbo na številnih podjetniških dogodkih, tako doma kot v tujini.
  • Priložnost za strokovno rast in delo z najbolj inovativnimi slovenskimi podjetji. 
  • Redna zaposlitev, najprej za določen čas in takoj ko se izkažeš za nedoločen čas. 
  • Višina mesečne plače: 1.600 do 2.820 EUR bruto z možnostjo dodatnega variabilnega dela. Vse odvisno od izkušenj in odgovornosti, ki jih lahko prevzameš. Od začetnika do direktorja programov. Želimo si sodelavca, ki se realno umesti in ima ambicijo napredovati do najvišjih pozicij in odgovornosti.
  • Dnevne zaloge kavice, čaja in Cedevite. 
 
Če se prepoznaš v zgornjih vrsticah, potem iščemo prav tebe! Piši nam na natasa.rus@tovarnapodjemov.org in nam napiši, zakaj misliš, da moramo izbrati ravno tebe, priloži CV ali povezavo do LinkedIn profila! 


Naloge in odgovornosti:
  • organizacija dogodkov za ciljno skupino, ki vključuje sodelovanje pri razvoju koncepta, dogovarjanje in usklajevanje s sodelujočimi gosti in partnerji, 
  • načrtovanje in koordinacija izvedbe dogodka, ki vključuje vse deležnike in upošteva zastavljene cilje in razpoložljive vire v dogovorjenem roku, 
  • izvajanje aktivnosti po dogodku in priprava poročil za financerje,
  • koordinacija projektov, organizacija načrtovanih aktivnosti, izvedba in priprava poročil. 
 
Zagotovo se bomo ujeli, če:
  • si prijazna in zelo komunikativna oseba, 
  • se želiš družiti s podjetniki ter drugimi deležniki nacionalnega in mednarodnega startup ekosistema,
  • ti je pomembno nenehno učenje in želiš na svojem področju postati še boljši-a,
  • si želiš dolgoročno delati v dinamični ekipi in skupaj z njo rasti, reševati izzive ter se veseliti skupnih uspehov,
  • ti samostojno iskanje potrebnih informacij za reševanje izzivov in dajanje iniciativ za izboljšave ne predstavljata težav,
  • te zanima področje razvoja prebojnih podjetij in vse, kar je povezano z njimi,
  • sta ti natančnost in odgovornost do opravljenega dela v DNK-ju in veš, da si ne moremo privoščiti površnosti,
  • imaš občutek za estetiko, so ti pomembne dobre fotografije in grafike,
  • ena izmed stvari, ki nam je res pomembna, je tvoja zaveza k učenju in implementaciji novih stvari,
  • si že od nekdaj visoko motivirana oseba, kar pomeni, da so ti bile ocene v ponos, da si izpite opravil-a vedno na prvem izpitnem roku ter so tvoje projektne naloge bile opravljene vedno malo drugače kot je to pričakoval profesor, 
  • se najdeš v kulturi - ni neumnih vprašanj, napake so dovoljene, samo ne jih ponovit več kot 2x,
  • ti služba ne predstavlja samo vira za zaslužek/preživetje, ampak se zavedaš, da te mora delo tudi izpolnjevati, 
  • ti ne predstavlja problem, da včasih delaš malo več, spet drugič malo manj,
  • znaš hitro razmišljati in sklepati ter uporabljati “zdravo kmečko pamet”, 
  • raje dvigneš telefon in pokličeš, kot pišeš dolge maile in čakaš na odgovor. 
 
Zahtevana znanja in izkušnje:
  • veščine organiziranja, planiranja in koordiniranja aktivnosti - obvladaš Googlova orodja in dokumente, ob tem pa vedno vidiš veliko sliko,
  • imaš vsaj 5 let izkušenj s koordinacijo projektov ali organizacijo večjih dogodkov,
  • imaš osnovno znanje finančnega planiranja,
  • imaš izkušnje s koordinacijo ekip,
  • imaš znanje in izkušnje s poslovno komunikacijo s partnerji in sodelavci, 
  • odlično obvladaš angleški jezik - govorno in pisno.
 
Kaj ti nudimo?
  • Delo v majhni in ambiciozni ekipi, ki ji je skupna strast do startupov in inoviranja. 
  • Računalnik (po tvoji izbiri) in vso potrebno opremo za kvalitetno opravljanje dela.
  • Delo v novih sodobno urejenih pisarnah v strogem središču Maribora. 
  • Udeležbo na številnih podjetniških dogodkih, tako doma kot v tujini.
  • Priložnost za strokovno rast in delo z najbolj inovativnimi slovenskimi podjetji. 
  • Redna zaposlitev, najprej za določen čas in takoj ko se izkažeš za nedoločen čas. 
  • Višina mesečne plače: 1.600 do 2.820 EUR bruto z možnostjo dodatnega variabilnega dela. Vse odvisno od izkušenj in odgovornosti, ki jih lahko prevzameš. Od začetnika do direktorja programov. Želimo si sodelavca, ki se realno umesti in ima ambicijo napredovati do najvišjih pozicij in odgovornosti.
  • Dnevne zaloge kavice, čaja in Cedevite. 
Referenčni dogodki
  • 100% Startup
  • Startup AA Summit
  • Podim
  • Musli
  • Delavnica
Če se prepoznaš v zgornjih vrsticah, potem iščemo prav tebe! Piši nam na natasa.rus@tovarnapodjemov.org in nam napiši, zakaj misliš, da moramo izbrati ravno tebe, priloži CV ali povezavo do LinkedIn profila! 
Avtor: Nataša Rus, 13. 12. 2021
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!