NOVICA


Z digitalno transformacijo do dobre in celovite uporabniške izkušnje

 
Digitalizacija poslovanja, digitalna transformacija, digitalni marketing,... to so besedne zveze, ki jih v zadnjih letih ni mogoče več preslišati, sploh pa ne brez njih uspešno poslovati. A kaj zares pomenijo? Ali še bolj pomembno: kako jih vpeljati v svoje podjetje? To smo odkrivali na preteklem Start:up Müsliju z dvema gostoma. S podjetnikom Davidom Žalcem, ustanoviteljem blagovne znamke Sadje v pisarni in velesilo, ki skrbi za dostavo sadja in zelenjave v pisarne ter na dom. Pa tudi z Robertom Srako, članom uprave in izvršnim direktorjem za IT in podporo poslovanja pri Big Bang Slovenija. 

Robert, ki so mu digitalizacija, iskanje novih priložnosti, novih poslovnih modelov in tehnologij že od nekdaj velika strast, je na dogodku z nami delil svojo izkušnjo transformacije Big Banga iz klasičnega v omni-channel trgovca. Ta sprememba je zahtevala veliko spremembo v načinu delovanja, razmišljanja, organizacije, v tehnološki podpori. Predvsem pa je posegla v njihove procese, ki so jih morali preoblikovati ali vzpostaviti na novo. In čemu so v zadnjem letu posvetili največ pozornosti? Kako hitro odgovoriti na spreminjajoče se nakupne navade ljudi in oblikovati dobro celovito uporabniško izkušnjo. V ta namen se redno poslužujejo hitrih eksperimentov, z njimi so lani po razglasitvi epidemije takoj vpeljali chat svetovanje, čez 3 tedne (v sodelovanju s španskim startupom) še video različico, vzpostavili so lastno službo za dostavo.

Tudi Sadje v pisarni je v zadnjem letu spremenilo svoj poslovni model, predvsem na račun dela na daljavo. Če so prvi 2 leti dostavljali le v pisarne, so naenkrat velik del njihovih odjemalcev postale fizične osebe. Sprejemati, obdelovati in dostaviti naročila (ter komunicirati) 1.500 novih uporabnikov je pomenilo spremembo in avtomatizacijo določenih procesov. Pred kratkim so vpeljali tudi subscribtion model in štartali še z marketinško agencijo, s katero bodo potešili ambicijo po širjenju v tujino. 

Prisluhni celotnemu pogovoru. Čaka te zanimiva vsebina. Uporabi jo za rast svojega podjetja.

Avtor: Karmen Trs, 13. 04. 2021
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!