NOVICA


Emaili so tvoje najmočnejše prodajno orodje

 
Email marketing nikoli ni spadal med staro šaro in vse od samega začetka pa do danes najbolje prodaja - to je bilo glavno sporočilo Start:up Müslija, ko smo osvežili njegov osnovni namen in se poglobili v učinkovite pristope k uporabi tega komunikacijskega orodja. Pogovor na to temo smo odprli s tremi gosti. Z nami so bili marketinški strokovnjaki Žiga Berce, Peter Mesarec (seos.si) in Martin Korošec (Rdeča Oranža).

"V osebnem svetu znamo vsi komunicirati z emaili, v podjetniškem svetu pa je to tako težko. Podjetja se preveč trudijo pripraviti email. Vsakega želijo spremeniti v lep letak. Vsak mora biti perfekten. V resnici je email komunikacijski kanal, kjer poteka komunikacija v obe smeri. Nikoli ni bil mišljen za enosmerno komunikacijo," je povedal Žiga. 

Njegov glavni namen je tako vzdrževanje dobrega odnosa z bralci. Gre za 1:1 odnos, ki mora bralca vključevati v komunikacijo in ga ponovno vabiti na spletno stran.

Kako? To izveš v spodnjem posnetku. Celotni pogovor smo namreč posneli, da lahko do tega neprecenljive znanja dostopaš kadarkoli. Gostje so odgovorili tudi na vprašanja:
  • kaj danes v email marketigu najbolj deluje,
  • kaj je bolj pomembno od ure in naslova emaila,
  • o čem pisati v emailih, da bo njihovo vsebino odprlo čim več bralcev,
  • je email nekaj, kar "moraš delat", ker to počnejo tudi vsi drugi, 
  • kako načrtovati email strategijo,
  • je pošiljanje emailov 3-krat na teden preveč?

Avtor: Karmen Trs, 2. 03. 2021
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!