Čez noč od 50 do 10.000 evrov za oglas - včasih moraš biti v poslu tudi "malo nor"
Matija Kovač iz TAIA platforme, Eva Štraser iz startupa Evegreen in Mic Melanšek iz Malih junakov so zaključili letošnjo sezono Start:up Müslijev in to na prav zmagovalni način. Postregli so nam z odlično vsebino in priznamo, da smo srkali sleherno njihovo besedo. Matija, Eva in Mic so v 2020 vsak po svoje oblikovali ene izmed najbolj odmevnih podjetniških zgodb, ki nam jih je pomagala izbrati slovenska startup skupnost. Prisluhni podcastu in njihovim raznolikim podjetniškim izkušnjam, pristopom ter načinom razmišljanja.
V uro in pol trajajočem pogovoru med drugim izveš tudi:
- kako je Mic čez noč povečal budget za oglaševanje svojih personaliziranih knjih iz 50 evrov na dan na 10.000 za en oglas,
- kako v poslu ostati "dovolj nor",
- kje dobiti "ta prave" kontakte predstavikov uveljavljenih podjetij kot so Gorenje, Atlantic Grupa, Plastika Skaza,
- zakaj mora TAIA platforma hitreje "kuriti" 1,2 milijona prejete investicije,
- zakaj Matija zagovarja strogo analitični pristop pri raziskavi trga in intervjujih s potencialnimi kupci, Mic pa bolj sproščen pristop, ki mu omogoča kreiranje bolj norih idej,
- po katerem ključu gostje izbirajo nove trge in kdaj trg "pije vodo",
- katere ideje so gostje "pokopali" še preden so jih razvili,
- kakšni so njihovi cilji za 2021.
Avtor: Start:up Maribor , 17. 12. 2020