Z influencerji do večje prepoznavnosti in prodaje
Zadnji Startup Müsli pred poletnim oddihom je postregel z zanimivo temo in super gosti, s katerimi smo pogledali v zakulisje sodelovanja z influencerji. Svoje izkušnje so z nami delili Rok Matjaž, izkušen podjetnik in nepogrešljiv član ekipe 4FUN d.o.o., ki je razvila aplikacijo Printee za enostavno naročanje razvijanja slik iz telefona, Urban Cvek, soustanovitelj platforme za vplivnostni marketing s 5.000 influencerji iz Evrope, imenovane Influee, in Klara Leben, influencerka, ki na Instagram profilu In Bed With Klara ozavešča ljudi o duševnem zdravju.
Najti je treba pravega influencerja
Kot je izpostavil Rok Matjaž, ni vsak influencer primeren za vsako podjetje. Pomembno je, da poiščemo tiste influencerje, ki nagovarjajo našo ciljno skupino.
Urban Cvek dodaja, da je poleg področja, ki ga posamezen influencer pokriva, zelo pomembno tudi vedeti, od kod so sledilci influencerja in to tudi upoštevati pri izbiri: "Ni nujno, da ima nekdo, ki je iz Slovenije, sledilce iz Slovenije." Urban še priporoča sodelovanje tudi z manjšimi influencerji z manjšim številom sledilcev, tako imenovanimi mikro influencerji, saj lahko z manjšim finančnim vložkom naredimo več. Hkrati predlaga izvajanje influencer marketinga predvsem za B2C in ne toliko za B2B ter za ciljne skupine do 40 let, saj je zelo malo influencerjev za ciljno skupino 30+.
Pri izbiri influencerja se po Rokovih besedah soočajo z naslednjim izzivom: "Velik problem je ugotoviti, ali je njegova baza sledilcev realna ali ne." Kot so izpostavili sogovorniki, je težava v tem, da mnogi influencerji kupujejo sledilce. Urban je z nami delil dobro novico, da je ta podatek možno videti v platformi Influee, ki med drugim ponuja tudi natančno analizo profilov influencerjev.
Zmagovalna kombinacija objav in oglaševanja
Sodelovanje z influencerji podjetju 4FUN prinaša zelo dobre rezultate. Kot je povedal Rok, beležijo ob objavah influencerja tudi 10-kratnik povprečnega dnevnega števila naročil, zato je postalo sodelovanje z influencerji pomemben marketinški kanal podjetja, ki pa zahteva ogromno časa. In kaj najbolje deluje? Kot pravi Rok, se v njihovem primeru najbolj obnese kombinacija objav influencerjev in nato promoviranje teh objav skozi lastne oglase.
Urban še dodaja: "Social media in delo z influencerji gre z roko v roki. Delati samo Facebook je sicer smiselno, ampak če to povežeš še z influencerji, je učinek dosti večji. Največji učinek je, če uporabljaš vsebino od influencerja v Facebook oglasih."
Influencerju je treba pustiti proste roke
Influencer je tisti, ki najbolje pozna svoje sledilce in jih zna najbolje nagovoriti. Zato je pomembno, da poiščemo influencerja, ki ustvarja vsebino na način, ki nam je všeč in mu pustimo svobodo pri tem, kako bo naše sporočilo prenesel sledilcem. Influencerka Klara Leben pravi: "Zelo natančna, jasna navodila so ključnega pomena. Navodila v smislu, kaj se pričakuje, kaj bi oni radi videli. Pomembno pa je, da imam jaz prosto pot. Da me podjetje najame zaradi vsebine, ki jo kreiram." In dodaja: "Promovirala bi samo tisto, kar paše v moj koncept."
Te zanima celotna vsebina predavanja? Poslušaj spodnji posnetek.
Avtor: Start:up Maribor , 24. 06. 2019