NOVICA


Skupaj z nami lahko razvijete digitalni poslovni model za svoje podjetje/produkt

Sodelovci Tovarne podjemov v sodelovanju z zunanjimi strokovnjaki in projektnimi partnerji evropskega projekta DIGITRANS že leto dni razvijamo inovativno metodo za celovit in učinkovit razvoj digitalnih poslovnih modelov. Digitalna transformacija predstavlja enega izmed ključni izzivov podjetij malih in srednjih podjetij v kolikor bodo le ta želela ohraniti svoj konkurečni položaj na trgu. 
 
Po letu dni je prišel čas, da DIGITRANS metodo za razvoj inovativnih digitalnih poslovnih modelov preizkusimo tudi v praksi. 13. marca smo v prenovljenem coworkih prostoru s podjetjem Juniba d.o.o. delali na postavitvi digitalnega poslovnega modela. Podjetje deluje v panogi nautike, kjer ponuja tradicionalne nautične storitve. V zadnjem letu je v okviru obstoječega podjetja razvilo nov inovativen produkt za jadralce imenov Anchor Buddy, ki omogoča večjo varnost zasidranih jadernic. Podjetje bo s pomočjo digitalnega poslovnega modela lahko v polni meri izkoristilo poslovni potencial rešitve.
Podjetje je že razvilo prvi prototip izdelka Ancor Buddy. V prvi fazi smo natančno definirali vse sestavine poslovnega modela, predvsem pa se fokusirali na definicijo ciljnega kupca ter postavili metodo in postopke testiranja predpostavk o tipičnem kupcu. Dobro poznavanje stranke oziroma kupca je ključno za uspeh na trgu. Pomembno je, da si ciljno stranko predstavljamo kot osebo, ki jo najlaže opišemo s spolom in starostjo ter običajno še v družbenem kontekstu (družina, zaposlitev, poklic), vendar pa je najbolj ključno poznati njene motive in vrednote. Pri tem smo si pomagli z orodjem oziroma modelom za oblikovanje person.

Persone opisujejo našega tipičnega kupca skozi konkretno osebo, ki si jo lahko predstavljamo. Uporabili smo dobro znan model, objavljen v knjigi Business Model Generation (razvili so ga v podjetju XPLANE), ki nam pomaga, da se temeljito vživimo v osebnost tipičnega kupca in jo podrobno opišemo. Nadalje smo se spraševali kakšna je velikost trga, ki ga naslavljamo, kakšne rešitve na trgu že obstajajo in kako se razlikujejo od našega produkta. Ter najpomembneje, kje lahko najdemo prvega kupca. Naslednja faza je testiranje predpostavk o kupcu in produktu na tipičnem vzorcu potencialnih uporabnikov. V testiranje bo podjetje vključilo vse najsodobnejše trženjske prijeme, ki jih omogočajo sodobne rešitve in digitalni komunikacijski kanali. 

V naslednjih mesecih bomo v program transformacije klasičnih poslovnih modelov v digitalne vključili več podjetij. V kolikor se soočate s podobnimi izzivi in bi se želeli priključiti programu, vas vabimo, da se nam pridružite. Pišite nam na info@startupmaribor.si in povabili vas bomo na predstavitveni razgovor. 

Utrinke iz dogodka lahko preverite v spodnjem filmčku:
 
 




 

Programme co-founded by European Union funds

(ERDF, IPA, ENI).







 

Avtor: Start:up Maribor , 23.3.2018
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!