EKIPA START:UP MARIBOR IŠČE OKREPITVE
Pridružite se ekipi Start:up Maribor, ki si prizadeva naše mesto in regijo postaviti na svetovni zemljevid podjetnikom prijaznih vozlišč. Kako? Z odličnimi programi, aktivnim povezovanjem, neizčrpnim entuziazmom, trdim strokovnim delom in močno vizijo.
Ekipo v prihajajočih letih čaka veliko novih priložnosti in projektov, zato iščemo nove sodelavce. Obstoječo ekipo želimo okrepiti s posamezniki, ki imajo željo po delu v kreativnem timu, osebnem napredku in nadgrajevanju svojih kompetenc.
1. PODJETNIŠKI SVETOVALEC / VODJA PROJEKTOV
Iščemo strastnega in izkušenega člana ekipe, ki bo vodil in koordiniral podjetniške projekte in pustil svoj pečat v startup skupnosti.
Tvoje naloge bodo vsebovale:
- Strokovno vodenje in koordinacijo podjetniških projektov,
- skrb za vse elemente izvedbe vključno s promocijo po sodobnih digitalnih kanalih,
- promocija programov Start:up Maribor na različnih dogodkih,
- izvajanje podjetniških predavanj in delavnic,
- aktivno angažiranje v startup skupnosti.
Osnovna pričakovanja in zahteve:
- Dobro poznavanje domačega in tujega startup okolja,
- poznavanje sodobnih podjetniških metodologij in znanj,
- dobre organizacijske in komunikacijske sposobnosti,
- obvladovanje sodobnih digitalnih komunikacijskih kanalov in orodij,
- sproščenost, optimističnost in veselje do dela v dinamičnem okolju,
- kreativnost, zagnanost, samoiniciativnost, prilagodljivost, željo po učenju in usmerjenost v rezultate,
- odlično pisno in govorno znanje angleškega jezika,
- dobro znanje nemškega jezika (zaželjeno, ni pa pogoj),
- najmanj 5 let delovnih izkušenj v startup okolju.
Pogodba bo sklenjena za določen čas z možnostjo podaljšanja za nedoločen čas, v primeru obojestranskega zadovoljstva z opravljenim delom in delovnim okoljem.
2. SPECIALIST ZA DIGITALNI MARKETING
Če ti kratice, kot so CTR, CPC, ROI, niso tuje, obvladaš oglaševanje na Facebooku, AdWordsu ter e-mail marketing, se spoznaš na remarketing in znaš sestaviti smiseln tekst, potem si pravi za nas!
Pričakujemo:
- Spremljanje novosti oglaševalskih trendov,
- poznavanje Adobe Photoshop programa, Excela in Windows okolja,
- dobro poznavanje in analiza Google Analytics statistik,
- poznavanje naprednih metod oglaševanja na Facebooku in LinkedInu,
- natančnost in spretnost pri analiziranju podatkov, izboljševanju kampanj in sledenje trendom,
- izkušnje s pripravo plačljivih kampanj na socialnih omrežjih,
- komunikativnost, sproščenost, optimističnost,
- veselje do dela v dinamičnem okolju,
- kreativnost, zagnanost, samoiniciativnost, prilagodljivost, željo po učenju in usmerjenost v rezultate,
- poznavanje sodobnih trendov v podjetništvu in poznavanje podpornega okolja in podpornih programov za startup podjetja je zaželeno,
- organizacijske sposobnosti,
- odlično pisno in govorno znanje angleškega jezika,
- pasivno znanje nemškega jezika (zaželeno, ni pa pogoj),
- najmanj 3 leta delovnih izkušenj na področju digitalnega marketinga.
Obseg dela in nalog:
- Ustvarjanje AdWords in Facebook oglasov,
- remarketing,
- priprava tekstov za spletne strani, pisanje reportaž iz dogodkov,
- PR članki, vodenje socialnih omrežij,
- pripravljanje e-mail kampanj,
- komunikacija s startupi in drugimi partnerji,
- predavanje in mentoriranje startupov iz področja digitalnega marketinga.
Pogodba bo sklenjena za določen čas z možnostjo podaljšanja za nedoločen čas, v primeru obojestranskega zadovoljstva z opravljenim delom in delovnim okoljem.
3. ASISTENT V PROJEKTNI PISARNI
Imate dobre organizacijske sposobnosti, radi povezujete ljudi ter nudite podporo projektnim vodjem pri sprejemanju pomembnih odločitev? Si želite dela v dinamičnem okolju? Vas zanima digitalni marketing ali nove tehnologije? Znate hitro razmišljati in povezovati informacije, se hitro znajdete v vseh situacijah, radi spoznavate nove ljudi in ste navdušeni nad podjetništvom in zgodbami iz startup sveta?
Če sta na zgornja vprašanja odgovorili pritrdilno, vas vabimo, da se pridružite ekipi Start:up Maribor.
Naloge:
- Popolna podpora vodji projektov pri raznovrstnih segmentih izvajanja projektov,
- organizacija pisarniškega poslovanja,
- vodenje dnevnikov in organiziranje sestankov
- rezervacija in organizacija potovanj, prevoza in nastanitve
- pomoč pri organizaciji dogodkov
- seznanjanje nadrejenega s pomembnimi nalogami in roki
- priprava prezentacij in gradiv za sestanke
- komuniciranje s poslovnimi partnerji
- zagotavljanje administrativne podpore poslovnim procesom,
- kasneje vodenje procesov in projektov v imenu nadrejenega.
Vaše delo bo razbremeniti direktorja oziroma vodjo projektov in poskrbeti, da bo njegovo delo še bolj učinkovito - tako bo razbremenjen določenih operativnih nalog in projektov, saj mu boste v pomoč pri zasnovi in izvedbi projektov, torej vaša naloga bo operativna podpora.
Pričakujemo:
- vsaj VI. stopnja izobrazbe (VI/I bolonjski dodiplomski študij),
- vsaj 3 leta primerljivih izkušenj (delo na projektih),
- dobre organizacijske sposobnosti,
- zmožnost opravljanja nalog z minimalnim nadzorom,
- prilagodljivost, zanesljivost, odgovornost,
- dobre veščine pisnega in ustnega komuniciranja v slovenščini in angleščini, nemščina ni pogoj je pa prednost,
- dobro poznavanje programov Microsoft Word in Microsoft Excel,
- zaželeno poznavanje enostavnih spletnih orodij kot npr. Canva in znanje digitalnega marketinga, ni pa pogoj.
Nudimo:
- Dinamično delo na programih Start:up Maribor, PODIM konferenca, Tovarna podjemov, podjetniški inkubator Univerze v Mariboru in drugih projektih povezanih z razvijanjem okolja atraktivnega za startup podjetja iz regije in širše,
- veliko možnosti za mreženje in širjenje znanj,
- zaposlitev za nedoločen čas, s poizkusno dobo 6 mesecev.
Mesečno plačilo: po dogovoru, odvisno od kompetenc in znanj kandidata
Se prepoznaš?
Izpolni spletni prijavni obrazec, da se bolje spoznamo! Prijave sprejemamo do 15. februarja.
Avtor: Start:up Maribor , 19. 01. 2018