Start:up Müsli: Kako hustlajo najboljši
15 november 2016, ob 19:05 /KID KIBLA
Temelj vsakega podjetja, naj bo to startup ali že uveljavljeno podjetje, je produktno razvijanje in prodaja. In če povzamemo uspešnega hustlerja iz Silicijeve doline Stelija Eftija, ta temelji na treh pomembnih korakih/dejanjih: »Show up. Follow up. Close.« Show up pomeni, da vzpostavimo stik s potencialno stranko. Follow up pomeni, da s stranko skozi kasnejše kontaktiranje in asistiranje vzpostavljamo in negujemo vez. Najtežji del in ta, ki ga mnogi podjetniki »ne zmorejo« pa je Close. Pomeni, da zaključimo posel in to storimo tako, da se »soočimo z resnico« in vprašamo kupca ali bo nakup opravil ali ne. V kolikor smo posel pridobili, to ni konec prodajnega procesa. S kupcem ostanemo v kontaktu, saj želimo posel v bodoče ponoviti.
O tem in apliciranju principov »hustlanja« na globalni trg bomo govorili z Luko Topolovcem iz EqualEyes, ki svoje storitve uspešno prodaja na globalnem trgu ter Jernejem Kocjančičem iz Motivitija, ki je storitve podjetja prodal tudi uspešnim podjetjem kot sta Adidas in LG.
Kdo je Luka Topolovec?
Je soustanovitelj podjetja Drugi vid. Ljubitelj filmov in knjig. Pasjeljubec. Po srcu in znanju hacker, zato odlično managira delitev dela med ekipo, ne samo kaj naj kdo dela, ampak predvsem kako naj to naredi, da je delo kvalitetno, hitro in cenovno ugodno opravljeno. Empatičen in socialno inteligenten, zato so ga soustanovitelji prepoznali kot pravo osebo za komunikacijo s strankami.
Kdo je Jernej Kocjančič?
Co-founder in CEO pri Motiviti. Motiviti je neodvisno mariborsko podjetje, ki se že 8 let uspešno ukvarja z razvojem iger ter razvojem digitalnih produktov za mednarodne stranke. Jernej verjame, da lahko vsak podjetnik zgolj toliko dobro hustla, kolikor je na svojem področju dober njegov sleherni sodelavec, zato je pri njih tudi kafe mašina legenda. Po poklicu marketingar, za dušo kitarist. Rad igra poker.