Startup Müsli: ABC rasti v digitalnih medijih
20 oktober 2015, ob 19:05 /KID KIBLA
Dovolj hitra rast in pridobivanje novih uporabnikov je eden izmed najpomembnejših faktorjev za uspeh startupa. Kako brez finančnih sredstev ali z minimalnim vložkom doseči cilj željene rasti? Katere so osnovne ideje in rešitve, ki jih lahko implementirate že jutri?
Ideja je postala realnost. Produkt je na mizi.
Kaj so naslednji koraki?
Kako ustvariti dovolj velik “hype”, da boste dosegli svoje željene cilje?
Kakšne cilje si sploh postaviti na začetku?
Vse to so vprašanja na katera bomo skušali najti odgovore z gosti, ki so vsak na svojem področju, že velikokrat odgovarjali nanje. Izkušnje, ki jih nosijo s sabo iz preteklih projektov in seveda znanje, ki ga imajo, bodo z veseljem delili z nami.
Z gosti se bo pogovarjal Urban Lapajne, Tovarna podjemov, podjetniški inkubator UM.
Kdo je Nina Leskovar?
Nina je iz svoje klepetavosti ustvarila svoj poklic. Več kot šest let je bila digitalni glas Mercatorja, pred kratkim pa se je kot urednica družbenih omrežij pridružila službi za odnose z javnostmi pri podjetju Lidl Slovenija. Komunikacijski projekti, pri katerih je sodelovala, so prejeli tudi številne nagrade. Še posebej jo navdušuje dejstvo, da družbena omrežja postajajo učinkovito marketinško orodje, s katerim lahko v sodelovanju s potencialnimi kupci, strankami in naročniki, gradiš dolgotrajen odnos in zaupanje, hkrati pa soustvarjaš večplastno zgodbo posamezne blagovne znamke.
Kdo je Simon Sovič?
Simon je večni optimist. Športnik. Pripovedovalec zgodb pri Edgarju. Najraje pripoveduje zgodbe blagovnih znamk in startupov. Vedno pripravljen na pogovor o brandingu, o pripovedovanju zgodb na družabnih omrežjih ali izven, in o idejah ter njihovi realizaciji.
Kdo je Dejan Gajšek?
Dejan je upravljalec družbenih medijev, ter ljubitelj marketinga, dobre glasbe in okusne hrane. Odvisnež od podcastov in modrih nasvetov digitalnih mentorjev, rad testira in predvidi kaj deluje in kaj ne. Pot ga je vodila v Kanado, kjer je kombiniral različne part-time službe z lastnimi projekti promoviranja preko digitalnih medijev. Pred kratkim, se je pridružil mariborskim Edgarjem.
Prijava