Delavnica: Skriti potencial družbenih omrežij
20 oktober 2015, ob 15:00 /Tovarna podjemov, podjetniški inkubator UM
Digital že dolgo ni več naša prihodnost, ampak je del našega vsakdana. Na delavnici bomo spoznavali osnovne zapovedi in dobre prakse pri komuniciranju na družbenih omrežjih za vaše podjetje, blagovne znamke, startupe.
Odgovorili bomo na vprašanja:
- Katero družbeno omrežje je pravo za posamezno ciljno občinstvo?
- Kako se preko družbenih omrežij približati svojim kupcem oz. tistim, ki jih nagovarjamo?
- Kako pridobiti njihovo naklonjenost in kako osvojiti njihova srca?
- Kako se odzivati na pričakovanja in kritike občinstva?
- Kaj deluje v praksi in česa se je bolje izogibati?
- Na kaj moramo biti pozorni pri komunikaciji in katere statistike je potrebno spremljati?
- Kako je z avtorskimi pravicami?
- Iz katerih mednarodnih in domačih primerov se lahko kaj naučimo?
Program
15:00 – 15:30 | Registracija udeležencev
15:30 – 17:15 | Prvi del predavanja / delavnice
17:15 – 17:30 | Odmor
17:30 – 18:30 | Drugi del predavanja / delavnice
Kdo je Nina Leskovar?
Nina je iz svoje klepetavosti ustvarila svoj poklic. Več kot šest let je bila digitalni glas Mercatorja, pred kratkim pa se je kot urednica družbenih omrežij pridružila službi za odnose z javnostmi pri podjetju Lidl Slovenija.
Komunikacijski projekti, pri katerih je sodelovala, so prejeli tudi številne nagrade:
- Websi 2014 za posebne digitalne projekte (komunikacija na Twitterju in organizacija dogodkov pri Mercatorju),
- Zlati DIGGIT 2015 za digitalno strategijo (za projekt Radi delamo dobro - Mesec dobrih del pri Mercatorju) in
- POMP za najboljše komuniciranje na družbenem omrežju Facebook (pri podjetju Lidl Slovenija).
Delo, ki ga opravlja, jo veseli, saj omogoča veliko kreativnosti in navdiha za ustvarjanje vsebin, ki lahko prinašajo izjemne rezultate. Kot pravi, jo še posebej navdušuje dejstvo, da družbena omrežja postajajo učinkovito marketinško orodje, s katerim lahko v sodelovanju s potencialnimi kupci, strankami in naročniki, gradiš dolgotrajen odnos in zaupanje, hkrati pa soustvarjaš večplastno zgodbo posamezne blagovne znamke.
Prijava