OPIS DOGODKA


Nauči se veščin PR-ja za poslovni uspeh

7 december 2021, ob 13:00 /Online
 
Pridi na serijo 3 praktičnih delavnic PR-ja (odnosov z javnostmi) in postani praktik PR-ja v tvojem podjetju. Na kratko, po delavnici boš imel-a v rokah vsa orodja za komuniciranje z vsemi ciljnimi javnostmi podjetja, od izdelanega komunikacijskega plana za svoje podjetje do sestavljene adreme novinarjev in spisanega sporočila za medije.
 
Odnosi z javnostmi spadajo med najpomembnejše funkcije v vsakem podjetju. Pri tem pa ne mislimo samo na odnose z mediji in medijske objave, ki lahko prispevajo k uspehu vašega podjetja, ampak tudi druge oblike komuniciranja s ciljnimi skupinami, pri katerih lahko neustrezna komuniciranja spodbudi negativne dogodke, ki posledično zmanjšajo poslovni ugled in uspeh podjetja.

Kakšen vpliv ima komuniciranje z vsemi pomembnimi javnostmi na uspešnost startup podjetij se kaže na primer pri izvajanju kampanj množičnega financiranja, kot je na primer Kickstarter. Tukaj je namreč eden izmed ključnih elementov prav dober PR.

Vse delavnice trajajo 3 ure, vsakič od 13:00 do 16:00.

Odnosi z javnostmi ter analiza: kdo sem jaz in kdo so javnosti mojega podjetja

Kaj te bomo naučili?
  • Kateri so štirje stebri odnosov z javnostmi in zakaj so pomembni?
  • Kateri so kanali in orodja komunikacije z javnostmi in kako jih uporabljati: družbena omrežja, osebni stiki, e-pošta, e – novice, blog ...
  • Zakaj graditi odnose z obstoječimi javnostmi in ne težiti k visokim številkam?
  • Kaj se je v zadnjih letih spremenilo v komunikaciji in kaj to pomeni za odnose, ki jih gradimo z javnostmi?
  • Online komunikacija: zavedanje, da smo uredniki svojih medijev, s katerimi lahko zelo uspešno dosegamo svoje javnosti.
  • Kako komunicirati v času krize (primer korona virusa)?
 
Praktično delo
  • Analiza: kdo sem jaz in moje podjetje.
  • Izdelava tabele: moje javnosti ter orodja in kanali za komunikacijo.
 

Odnosi s strankami ter analiza: kdo je moja idealna stranka in kaj je moja tržna niša

Kaj te bomo naučili?
  • Komunikacija in odnosi s strankami: osebna, telefonska, pisna, digitalna.
  • Ali vem, kaj ponujam svojim ljudem? Kaj so moji izdelki oziroma storitve?
  • Ali vem, kdo je moja idealna stranka?
  • Kje najdem svojo idealno stranko in kje komuniciram z njo?
  • Kako nagovarjati čustva in se zasidrati v srca naših strank?

         Praktično delo
  • Postavitev in določitev tržne niše tvoje podjetje.
  • Analiza stranke in orodij komuniciranja za tvoje podjetje.
  • Izdelava komunikacijskega plana za tvoje podjetje.
 

Odnosi z mediji in priprava strateškega plana komuniciranja

Kaj te bomo naučili?
  • Proaktivna komunikacija z mediji (kako pritegniti pozornost).
  • Adrema in kreativna sporočila za medije.
  • Priprava dogodka za medije.
         Praktično delo
  • Oblikovanje adreme za medije.
  • Priprava sporočila za medije na svojem primeru.
 
V kolikor se odločite za prijavo, se morate udeležiti vseh treh delavnic, udeležba samo na prvi, drugi ali tretji ni mogoča, saj je celovit program zajet le v kolikor se udeležite vseh treh delavnic. Zaradi praktičnega dela bomo udeležbo omogočili 10 podjetjem.
 

Splošni pogoji prijave

Delavnice so brezplačne, prijava obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. Z oddano prijavo ste se prijavili na vse tri delavnice. V kolikor se delavnic ne morete udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24ur pred pričetkom, da omogočite prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne boste odjavili, vam bomo zaračunali stroške v višini 60 EUR.

Dogodek se fotografira. Izvedba dogodka se financira iz razpisa SIO-TP-2020-2022, zato je dogodek za vas brezplačen. Fotografije in vaši osebni podatki, ki ste jih oddali ob prijavi, bodo za namene poročanja posredovani financerju razpisa, to sta SPIRIT Slovenija in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo. Fotografije se uporabljajo tudi za objave na socialnih omrežjih in spletnih straneh organizatorja. S prijavo na dogodek, se strinjate z zgornjimi pogoji.

Kdo je Anita Mlakar?

Anita Mlakar pravi, da svoje zgodbe ne bi menjala za nič na svetu, kajti prav prehojena pot ji je pomagala, da lahko danes bolje služi ljudem. Je predavateljica in svetovalka za odnose z javnostmi ter javnega nastopanja. Je odgovorna urednica revije Destinacija, avtorica člankov na temo odnosov in komunikacije z javnostmi in moderatorka javnih prireditev. Pravi, da je komunikacija vse.
 
Ima dvajsetletne izkušnje v novinarskih in uredniških vodah na televiziji, na radiu in v tiskanih medijih. In prav kot urednica je začela razmišljati, kje so največje pomanjkljivosti in napake v komunikaciji PR-ovcev, ko želijo pritegniti pozornost medijev. Danes govori in širi znanje o celotnem mozaiku odnosov z javnostmi in dokazuje, da je PR veliko več kot le odnos z mediji. Je zunanja svetovalka komunikacije in odnosov z javnostmi v podjetjih. Odprla je vrata prve on line Akademije odnosov z javnostmi ter letnega članstva v skupini Prepoznavni in Prepričljivi. Predvsem pa uživa v vlogi mame, obožuje šport, dobre prijateljske debate in verjame v srčen odnos do ljudi in živali.

Lokacija

Dogodek bo izveden v online obliki, preko Zooma. Povezavo do njega prejmeš na dan dogodka na svoj e-mail naslov. POMEMBNO! Pred udeležbo dogodka si obvezno naloži zadnjo verzijo Zooma in na njem ustvari račun. Brez tega ne boš mogel/la dostopati do Zoom učilnice dogodka.



Prijava na dogodek
Prijava
Dodaj v koledar: Google Calendar   |    iCal   |    vCal
 
Kontakt
 
Nataša Rus
T: 02 2294 270
E: > pošlji email
Lokacija
http://www.mapsembed.com/sportscheck-gutschein/
 
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!