Start:up Müsli: Kaj smo se naučili pri razvoju produktov za največje globalne naročnike
20 oktober 2021, ob 19:00 /Online
Odlični digitalni produkti nikoli na vzniknejo “kar od nekod in po naključju”. Pravzaprav so prefinjeni konstrukti, nastali skozi skrbni proces nenehnega preoblikovanja. Uporabnikom nudijo odlično izkušnjo, so enostavni za uporabo in ličnega izgleda.
Čeprav se napisano sliši preprosto in logično, pa realnost za štirimi stenami podjetij dokazuje ravno nasprotno.
Praksa kaže, da se nemalo podjetjem zatakne pri realizaciji, zato mnoge ideje in produkti za vedno obstanejo nekje na pol poti razvoja.
Spoznaj zgodbe uspešnih razvijalcev digitalnih produktov, ki so dosegle več milijonov uporabnikov širom sveta. Povedali ti bodo, kje so ga najbolj polomili, kdaj je primeren čas za lansiranje produkta, do katere stopnje mora biti produkt popoln, kako novi poslovni modeli spreminjajo razvoj produktov, kaj pomeni v kupca usmerjen produktni razvoj. Pa tudi, po katerih predvidenih fazah naj poteka razvoj, da se izogneš "worst case scenarios".
O čem bomo govorili?
- Največje napake, ki so jih gostje naredili na poti razvoja digitalnih produktov.
- Katere so najbolj pogoste napake pri razvoju in kako se jim izogniti.
- V kateri faza razvoja produkta je smiselno vstopiti na trg.
- Kako "perfekten" mora biti tvoj produkt, da ga lahko predstaviš testnim uporabnikom in koliko "perfekten" za širšo uporabo.
- Kako prodati izdelek ali idejo v zgodnji fazi. Je to sploh mogoče?
- Kako preveriti, ali razvoj digitalnega produkta poteka v pravi smeri.
- Kako se je razvoj digitalnih produktov spremenil v zadnjih 2 letih hitre digitalizacije.
- Kako novi poslovni modeli spreminjajo razvoj produktov.
- Trg je vedno bolj zahteven. Kaj to pomeni za razvoj produktov?
- Večno vprašanje – kdaj slediti svoji zasnovi produkta, kdaj pa poslušati uporabnika. Včasih tudi kupec ne ve, kaj potrebuje.
Komu je dogodek namenjen?
Dogodek je namenjen vsem, ki ste na začetku razvoja kakršnega koli digitalnega produkta ali pa že imate izkušnje z razvojem in iščete napredna znanja za večji uspeh. Prav tako vabljeni vsi, ki se želite učiti iz zgodb drugih podjetnikov, se družiti z enakomislečimi in širiti svojo mrežo stikov.
Priložnost...
Na dogodku vam bomo prav tako predstavili možnosti nadaljnjega dela z nami in slovaško ekipo SudoLabs, ki pomaga startupom in uveljavljenim podjetjem pri razvoju produktov od čistega začetka do trenutka, ko ga prevzamejo uporabniki. Z izkušnjami s startupi iz Silicijeve doline in uporabo posebnih metod razvoja produktov so zagotovo pravi vir informacij tudi za uspeh tvojega produkta.
Program
19.00 – 20.30 Start:up Müsli: Kaj smo se naučili pri razvoju produktov za največje globalne naročnike
Dogodek bo potekal
v angleškem jeziku.
Splošni pogoji prijave
Dogodek je brezplačen, prijava obvezna.
Dogodek se fotografira. Izvedba dogodka se financira iz razpisa SIO-TP-2020-2022, zato je dogodek za vas brezplačen. Fotografije in vaši osebni podatki, ki ste jih oddali ob prijavi, bodo za namene poročanja posredovani financerju razpisa, to sta SPIRIT Slovenija in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo. Fotografije se uporabljajo tudi za objave na socialnih omrežjih in spletnih straneh organizatorja. S prijavo na dogodek se strinjate z zgornjimi pogoji.
Kdo je Elizabeth Dlha?
Elizabeth Dlha je produktna vodja pri Deepnote, ki ga je podprl Y Combinator. Razvija platformo, ki lajša sodelovanje članov ekip pri skupnem raziskovanju, analizi in predstavitvi podatkov. Vodi pisarno v San Franciscu in pomaga svoji skupnosti uporabnikov povečati dostopnost in uporabnost njihovih podatkov. Pred Deepnote-om je opravljala vlogo svetovalke in vodje razvoja produktov v podjetju McKinsey, kjer je razvijala napredne analitične rešitve za Mckinlyjeve stanke.
Kdo je Jan Buza?
Jan je svoje prve izkušnje z razvojem podjetij in produktov pridobil kot vodja poslovnega razvoja v podjetju Exponea (prodan Bloomreach, ocenjena vrednost 900 milijonov dolarjev), ki je razvilo platformo za analitiko podatkov in avtomatizacijo marketinga. Kasneje se je pridružil podjemu HubHub, ki je razvilo co-working platformo in jo pripeljal od točke 0 do več kot 2.300 uporabnikov. Danes je produktni vodja v podjetju Trama, ki stoji za platformo za registracijo blagovnih znamk.
Kdo je Jan Koscelansky?
Janova največja strast je razvoj digitalnih produktov za startup podjetja in korporacije. Pod njegovim vodstvom je bilo na trg uspešno lansiranih več produktov. Znotraj podjetja OXL Group (produkti z 300 milijoni aktivnih uporabnikov, prisotni na 30 trgih) je opravljal vlogo senior produktnega vodje, prav tako je vodil razvoj produktov za najhitreje rastočega spletnega trgovca v Srednji in Vzhodni Evropi – Footshop. Danes svoje znanje o razvoju produktov deli na SudoAcademy, ki jo je tudi soustanovil.
Lokacija
Dogodek bo potekal Online preko
aplikacije Zoom. Povezavo do dogodka bomo poslali na vaš email naslov.
POMEMBNO! Pred udeležbo dogodka si obvezno naložite zadnjo verzijo Zooma in na njem ustvarite račun. Brez tega ne boste mogli dostopati do Zoom učilnice dogodka.