Google Ads & Display za začetnike
24 avgust 2021, ob 09:00 /Tovarna podjemov
Naučite se skrivnosti Google oglaševanja in jih začnite uporabljati takoj!
Google Ads je oglaševalsko orodje in velja za enega najbolj ciljanih oglaševanj. Z njim boste potencialnim kupcem ponudili točno to, kar iščejo v danem trenutku. Dobra izbira ključnih besed je odločilna, saj boste le tako na prvih mestih med iskalnimi zadetki, ko bo uporabnik vpisal določene ključne besede. Preširoka ključna beseda, preveč ključnih besed, napačen tip oglaševanja za izbrane oglase, nepravilne nastavitve analitike so pogoste napake oglaševalcev. Pridite na delavnico in skupaj s strokovnjakom za oglaševanje pripravite svojo prvo Google oglaševalsko kampanjo, ki bo dvignila vašo prodajo.
Dejstvo, da nekateri od največjih oglaševalcev v svetovnem merilu za to orodje plačujejo tudi po več deset milijonov dolarjev letno, pove vse. K temu zagotovo pripomore tudi to, da za oglas plačate le, ko nekdo klikne na povezavo do vaše spletne strani. Uporabljate ga lahko za vsako področje posla, z oglasnimi pasicami pa opozorite nase na različne načine.
Za razliko od "Search" oglasov so zelo učinkoviti tudi Google Display oglasi. Ti vam lahko pomagajo doseči ljudi, medtem ko brskajo po svojih najljubših spletnih mestih, kažejo prijateljem videoposnetek na YouTubu, preverjajo svoj gmail ali uporabljajo mobilne naprave in aplikacije. Svojo ključno vlogo odigrajo na vrhu prodajnega lijaka in to tako, da vzbujajo zanimanje o določenem izdelku. Pomagajo vam najti pravo ciljno skupino.
Kaj se boste naučili?
- Kaj je Google Ads in zakaj je skrajni čas, da se ga naučite uporabljati;
- kako vzpostaviti Google Ads račun in kako ga upravljati;
- kako ustvariti oglaševalsko akcijo, ki bo pospešila vašo prodajo in vas trdno zasidrala na trg;
- kako naredite raziskavo ključnih in negativnih ključnih besed;
- kako sestavite besedilo oglasa;
- kako preusmeriti ogromno prometa nazaj na svoje spletno mesto;
- kako pokazati svoje sporočilo ljudem, ki iščejo vašim izdelkom sorodne izdelke;
- kako pritegniti ljudi, ki še niso vaši kupci;
- kako nastaviti kampanjo Google Display;
- kako meriti vašo uspešnost;
- in še veliko, veliko več …
Splošni pogoji prijave
Delavnica je brezplačna, prijava obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se delavnice ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne odjaviš, ti zaračunamo stroške v višini 20 EUR.
Dogodek se fotografira. Izvedba dogodka se financira iz razpisa SIO-TP-2020-2022, zato je dogodek za vas brezplačen. Fotografije in vaši osebni podatki, ki ste jih oddali ob prijavi, bodo za namene poročanja posredovani financerju razpisa, to sta SPIRIT Slovenija in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo. Fotografije se uporabljajo tudi za objave na socialnih omrežjih in spletnih straneh organizatorja. S prijavo na dogodek, se strinjate z zgornjimi pogoji.
Komu je delavnica namenjena?
Delavnica je namenjena vsem podjetnikom in potencialnim pdjetnikom oz. tistim, ki se v podjetjih ukvarjate z oglaševanjem in še ne znate oglaševati na Googlu, pa bi se želeli tega naučiti. Namenjena je popolnim začetnikom.
Program
09:00 – 12:00 Google Ads & Display za začetnike
Kdo je Damir Butkovič?
Damir Butkovič se z digitalnim marketingom ukvarja že več kot 10 let. Samostojno pot je pred več kot desetimi leti začel z digitalno agencijo v avstralskem Melbournu, kjer je prepričal prve naročnike. Pot ga je preko indonezijskega Balija vodila do Ibize, kjer danes vodi full-service digitalno agencijo Ibiza Digital Agency. Digitalni marketing izvaja za različne naročnike iz celotnega sveta. Njegovo vodilo pa je vseskozi učinkovitost. Njegov zadnji projekt je lastna linija spletnih prehranskih dopolnil pod blagovno znamko VITALTEC.
Lokacija
Tovarna podjemov, Ulica škofa Maksimilijana Držečnika 6, 2000 Maribor, 1. nadstropje.