OPIS DOGODKA


Start:up Müsli: Zakaj digitalni marketing še ne pomeni digitalizacije podjetja

12 april 2021, ob 19:00 /on-line
 
Pandemija je vsaj za 10-krat pospešila digitalizacijo podjetij. In prav ona je je tista, ki je v teh zahtevnih časih prevzela vlogo odločevalca o preživetju podjetja.

A digitalizacija je pogosto napačno razumljena – ni namreč enačaj z digitalnim marketingom. Sprememba se ne more zgoditi zgolj v marketingu. Gre za spremembo v razmišljanju in delovanju podjetja, ki se prilagodi spremembam svojega kupca. 

Digitalizacija pomeni transformacijo celega podjetja: optimizacijo delovnih procesov in poslovanja, učinkovitejše poslovanje, večjo produktivnost, nove načine oblikovanja poslovnih modelov, spodbujanje inovacij in razvoja ter nove načine promocije, komuniciranja in povezovanja podjetij.

Prijavi se na Start:up Müsli in spoznaj uspešne primere digitalizacije podjetij. Slišali bomo najnovejše strategije vodilnega tehničnega trgovca Big Bang, ki je zaradi dinamičnih razmer v trgovski panogi vpeljal nove storitve. Ali veš, da je prvi slovenski trgovec, ki je omogočil video nakupovanje? V podjetju kupca postavljajo v ospredje, saj se dobro zavedajo, da se nakup že dolgo ne konča s trenutkom, ko kupec zapusti trgovino ali odda naročilo.

Super primer prilagajanja novim potrebam na trgu je tudi rešitev Sadje v pisarni. David Žalec nam bo predstavil svoj pogled na digitalizacijo poslovanja in zaupal izkušnjo preoblikovanja poslovnega modela, ki ga je zahtevala epidemija.

Pridružila se nam bo še strokovnjakinja za strateški in digitalni marketing Nataša Mithans, ki že 15+ let pomaga podjetjem v procesu digitalne transformacije izkoristiti priložnosti vpeljave modernih tehnologij.

 

O čem se bomo pogovarjali?

Pogovor bo tekel o tem:
  • kaj sploh je digitalna transformacija in kaj digitalizacija poslovanja - miti in napačne predpostavke,
  • konkretne izkušnje sogovornikov o transformaciji podjetij - primeri uspešnih praks,
  • kje se podjetjem običajno zatakne, ko govorimo o digitalizaciji poslovanja,
  • kako se lotiti procesa digitalizacije.

Komu je dogodek namenjen?

Dogodek je namenjen startup podjetnikom, podjetniškim entuziastom in vsem, ki se želite učiti iz zgodb drugih podjetnikov.

Program

19:00 – 20:30 Zakaj digitalni marketing še ne pomeni digitalizacije podjetja

Kdo je Nataša Mithans?

Nataša Mithans je soustanoviteljica in direktorica agencije Vareo, kjer kot svetovalka za strateški in digitalni marketing podjetjem pomaga pri izbiri in implementaciji marketinških orodij za povečanje učinkovitosti in uspešnosti delovanja marketinških in prodajnih oddelkov. Njen glavni fokus je podpora podjetjem v procesu digitalne transformacije in uporabe digitalnih pristopov za izboljšanje kupčeve izkušnje.

Kalila se je v globalni svetovalni hiši A.T. Kearney in svetovala vodilnim podjetjem v Sloveniji, Nemčiji, Hrvaški in Makedoniji. Obiskala tudi naročniško stran in kot direktorica marketinga in prodaje na IEDC-Poslovni šoli Bled reorganizirala prodajo in marketing ter vpeljala različne projekte s področja digitalnega marketinga. Leta 2013 se je pridružila svetovalnemu oddelku Pristopa, kjer je kot direktorica naročnikov delala z največjimi regijskimi podjetji na področju zasnove marketinških strategij, priprave novih poslovnih modelov in digitalizacije marketinga. Bila je tudi strateška direktorica na Renderspace-u.

Kdo je Robert Sraka?

Robert je član uprave pri vodilnem tehničnem trgovcu Big Bang Slovenija, kjer deluje v funkciji izvršnega direktorja za IT in podporo poslovanju. V preteklosti je zasedal vlogo direktorja za inovacije v Zavarovalnici Sava, direktorja tehnologij v Sava Re, pooblaščenca uprave z Zavarovalnici Tilia, izvršnega direktorja za razvoj in poslovanje v zavarovalnici Vzajemna ter druge vodstvene položaje.

Večji del svoje kariere se je ukvarjal z razvojem in implementacijo novih poslovnih modelov in produktov, razvojem novih storitev in digitalizacijo poslovanja.

Kdo je David Žalec?

David je ustanovitelj in direktor podjetja Zdrava pisarna, ki razvija uspešno blagovno znamko Sadje v pisarni. Podjetje je odprl leta 2018 in v samo dveh letih postal ena izmed velesil v Sloveniji, ki skrbi za dostavo sadja in zelenjave, pa tudi naravnih prigrizkov, malic ter smoothiejev. Dostavlja tako podjetjem kot tudi fizičnim osebam. Sodeluje že z več kot 200 podjetji, med njimi so Diners, DM, Hervis, T-2, GLS, DHL, Fraport, CARGO-PARTNER.

 

Splošni pogoji prijave

Dogodek je brezplačen, prijava obvezna.

Pridržujemo si pravico, da vse nepopolno izpolnjene prijavnice oziroma tiste z neresničnimi podatki prekličemo brez predhodnega opozorila.
 
Dogodek se fotografira. Izvedba dogodka se financira iz razpisa SIO-TP-2020-2022, zato je dogodek za vas brezplačen. Fotografije in vaši osebni podatki, ki ste jih oddali ob prijavi, bodo za namene poročanja posredovani financerju razpisa, to sta SPIRIT Slovenija in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo. Fotografije se uporabljajo tudi za objave na socialnih omrežjih in spletnih straneh organizatorja. S prijavo na dogodek se strinjate z zgornjimi pogoji.

Lokacija

Dogodek bo izveden v on-line obliki, preko Zooma. Link do dogodka prejmete na dan dogodka na svoj e-mail naslov. POMEMBNO! Pred udeležbo dogodka si obvezno naložite zadnjo verzijo Zooma in na njem ustvarite račun. Brez tega ne boste mogli dostopati do Zoom učilnice dogodka.




 
Prijava na dogodek
Prijava
Dodaj v koledar: Google Calendar   |    iCal   |    vCal
 
Kontakt
 
Karmen Trs
Tovarna podjemov, Podjetniški inkubator UM
T:
E: > pošlji email
Lokacija
http://www.mapsembed.com/sportscheck-gutschein/
 
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!