Kreiranje vsebin za družbena omrežja
24 februar 2021, ob 13:00 /on-line
Nikoli več brez idej, kaj objavljati na družbenih omrežjih.
Ti zmanjkuje idej za redne objave?
Si želiš vedeti, kako z objavami privlačiti prave stranke?
Želiš izvedeti recept, kako kreirati objave, ki bodo učinkovite?
Želiš prihraniti čas za kreiranje in objavljanje?
Želiš izvedeti, kako iz ene vsebine reciklirati več vsebin?
To so po navadi izzivi, s katerimi se srečujejo podjetniki, ko nanese tema na kreiranje vsebin za družbena omrežja.
Tanja kot dolgoletna skrbnica družbenih omrežij tudi za druga podjetja dobro ve, kaj deluje v posameznih branžah.
Kaj te bo naučila?
Prvi del
- Zakaj so danes družbena omrežja pomemben del prodajnega proseca?
- Najnovejši digitalni trendi 2021.
- Kako kreirati zgodbo, ki prodaja?
- Kako deluje marketing na družbenih omrežjih za posel?
- Kako najti pravi kanal za tvoj posel, ki ti bo prinašal denar?
- Metoda 70/20/10, ki je ključ do uspeha.
- Napake, ki jih ne smeš delati na družbenih omrežjih.
- Pot potrošnika vse od zaupanja do nakupa.
- Pravila, ki jih moraš upoštevati pri kreiranju vsebin za družbena omrežja.
- Kako dobiti ideje za kreiranje?
- Kako se lotiti kreiranja objav?
- Kako si nastaviti plan objav, ki ti prihrani čas.
Drugi del
- Vrste objav Facebooku, Instagramu in LinkedInu.
- Konkretni primeri dobre prakse.
- Kako sestaviti opis objave?
- Kakšne fotografije delujejo?
- Kako reciklirati objave?
- Brezplačna orodja za kreiranje objav (Canva, Lumen5, Creator Studio, aplikacije,...
- Kako kreirati objave (animirane objave, videje, infografike, Story vsebine,...)
- Kje najdeš knjižnice brezplačnih videjev, fotografij, animiranih sličic,...
- Kako delujejo algoritmi na družbenih omrežjih?
- Kdaj objavljati, da bodo objave vidne čim več sledilcem?
- Več učinkovitih strategij za uspešen nastop na družbenih omrežjih.
Komu je delavnica namenjena?
Delavnica je primerna zate, če že imaš svojo poslovno Facebook ali Instagram stran in:
- se konstantno soočaš s problemom, kaj naj njej objavljati,
- potrebuješ ideje, kako kreirati različne kreativne objave.
Komu delavnica NI namenjena?
Delavnica NI primerna zate, če si na družbenih omrežjih čisti začetnik ali že razturaš.
Delavnico bomo izvedli za dve skupini, in sicer za startup ter scaleup podjetja, in posebej za inkubirana podjetja Tovarne podjemov. Prosim, prijavi se v pravo skupino.
Število mest je zaradi praktične naravnanosti delavnice omejeno - sprejememo
največ 15 udeležencev.
Splošni pogoji prijave
Delavnica je brezplačna, prijava obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se delavnice ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24 ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne odjaviš, ti zaračunamo stroške v višini 20 EUR.
Dogodek se fotografira. Izvedba dogodka se financira iz razpisa SIO-TP-2020-2022, zato je dogodek zate brezplačen. Fotografije in tvoji osebni podatki, ki jih oddaš ob prijavi, bodo za namene poročanja posredovani financerju razpisa, to sta SPIRIT Slovenija in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo. Fotografije se uporabljajo tudi za objave na socialnih omrežjih in spletnih straneh organizatorja. S prijavo na dogodek, se strinjaš z zgornjimi pogoji.
Kdo je Tanja Ciglarič?
Tanja je izkušena marketinška svetovalka z več kot 12 letnimi izkušnjami na področja digitalnega marketinga. Z njeno blagovno znamko Marketing malih podjetij pomaga številnim podjetjem z novim znanjem iz področja marketinga, v zadnjem letu pa se je posebej specializirala za marketing na družbenih omrežjih. S praktičnimi delavnicami in seminarji želi podjetnikom približati digitalni svet, ker opaža, da je še veliko podjetij, ki nima urejene spletne prisotnosti. Je tudi solastnica in marketinška direktorica nove revije INTERNET, s katero želijo združiti vse strokovnjake digitalnega marketinga in skupaj povečati digitalno pismenost Slovencev. Prav tako je mentorica podjetnikom v skupnosti Start:up Maribor.
Lokacija
Dogodek bo izveden v on-line obliki, preko Zooma. Link do dogodka prejmete na dan dogodka na svoj e-mail naslov. POMEMBNO! Pred udeležbo dogodka si obvezno naložite zadnjo verzijo Zooma in na njem ustvarite račun. Brez tega ne boste mogli dostopati do Zoom učilnice dogodka.