Ali podjetja, ki koristijo vaše storitve, uporabljajo koncepte teorije difuzije inovacij in koristijo moč zgodnjih uporabnikov? Ali veste, kako mora biti organizirano podporno okolje in kakšne njegove storitve, da bo podpora uspešna in učinkovita? To so vprašanja, na katera bomo poskušali odgovoriti na delavnici.
Za uvajanje novih inovativnih projektov je ključno, da dosežejo kritično maso uporabnikov. Simon Sinek, avtor številnih uspešnic in motivacijski govorec s področja voditeljstva, pravi, da je za dolgoročen obstoj podjetij pomembno, da si le-ta odgovorijo na vprašanje ZAKAJ delajo to, kar delajo. Pri tem je ključna tudi vloga subjektov podpornega okolja: poznati ta način startupovskega razmišljanja in učinkovito usmerjati podjetja do uspeha na trgu.
Na Tovarni podjemov, ki opravlja vlogo podjetniškega inkubatorja Univerze v Mariboru in si prizadeva soustvariti celovit inovacijsko-podjetniški ekosistem Univerze v Mariboru pod imenom INNOVUM, smo v sodelovanju s TehnoCentrom Univerze v Mariboru, ki je organizator dogodka, za vas pripravili delavnico, osredotočeno na pripravo in izvedbo prave strategije tržnega uveljavljanja inovativnih projektov. Delavnico bo vodil soustanovitelj Tovarne podjemov Matej Rus. Spoznali boste ključna podjetniška orodja in strategije za uspešen zagon in rast inovativnega projekta. Ni namreč vseeno, kdo so prvi uporabniki “naših” podjetij, kako jih le-ta pridobijo in kako z njimi ravnajo.
Spoznali boste:
09:00 – 11:30 Ustvarite uspešen podporni program za podjetja na startupovski način
Dogodek bo izveden v on-line obliki, preko Zooma. Link do dogodka prejmete na dan dogodka na svoj e-mail naslov. POMEMBNO! Pred udeležbo dogodka si obvezno naložite zadnjo verzijo Zooma in na njem ustvarite račun. Brez tega ne boste mogli dostopati do Zoom učilnice dogodka.