OPIS DOGODKA


Copywriting: Osnove prepričljivega pisanja

16 november 2020, ob 13:00 /Online
 

Želiš pisati učinkovita prodajna besedila, ki bodo dosegala zastavljene prodane cilje?

Iščeš čarobno formulo kako postati odličen tekstopisec?

 
Učinkovita besedila so ključna za doseganje ciljev vsakega podjetja. Zakaj? Ker je namen copywritinga, da tvoj ciljni bralec stori nekaj, kar od njega želiš. To je lahko nakup izdelka, naročilo na novice ali zmanjšanje porabe plastike.
 
Z besedili vzpostaviš prvi stik, gradiš osebnost znamke, predstaviš svojo ponudbo in vplivaš na bralčevo razmišljanje. Če je bilo poznavanje copywritinga včasih konkurenčna prednost, je danes skoraj nujno. 
 
Žal (ali na srečo) ni čarobne formule, ki bi vedno delovala in vsakogar prepričala. Obstajajo pa metode in elementi, s katerimi lahko narediš besedilo privlačnejše in prepričljivejše. Uporabiš jih lahko takoj in zanje ne potrebuješ strašnega pisateljskega talenta. 

Komu je delavnica namenjena?

Če želiš dodobra spoznati svojega ciljnega bralca, pritegniti njegovo pozornost, zbuditi njegovo radovednost in poskrbeti, da bo prebral vse, kar mu imaš za povedati, je ta delavnica zate. 

Kaj ti bomo predstavili?

  • Kako postaviti temelje za uspešna besedila.
  • Kako spisati besedila, ki sprožijo želen odziv.
  • Kateri elementi poskrbijo, da bo vaš tekst berljiv in tudi bran.
  • Formule za izstopajoče naslove in privlačne zgodbe ter zakaj delujejo.
  • Kakšne so razlike med prodajnim pisanjem in vsebinskim marketingom.

Program

13:00 – 16:00 Copywriting: Osnove prepričljivega pisanja
 

 

Splošni pogoji prijave

Delavnica je brezplačna, prijava obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se delavnice ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24 ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini 20 EUR.

Dogodek se fotografira. Izvedba dogodka se financira iz razpisa SIO-TP-2020-2022, zato je dogodek za vas brezplačen. Fotografije in vaši osebni podatki, ki ste jih oddali ob prijavi, bodo za namene poročanja posredovani financerju razpisa, to sta SPIRIT Slovenija in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo. Fotografije se uporabljajo tudi za objave na socialnih omrežjih in spletnih straneh organizatorja. S prijavo na dogodek, se strinjate z zgornjimi pogoji.

Kdo je Jan Gerič? 

Jan je svojo marketinško pot začel v podjetju Philip Morris Ljubljana, nato pa nenadoma za leto dni odvandral po svetu in na poti postal samostojen tekstopisec. Tekom šestih let je pisal besedila za luksuzne jahte, športne nogavice in vse vmes. Trenutno je kot specialist za prodajni marketing zaposlen v ekipi Grow&Scale in sodeluje s podjetjem Geneplanet ter marketinško agencijo Leo Burnett Serbia.

Lokacija

Dogodek bo izveden v on-line obliki, preko Zooma. Link do dogodka prejmete na dan dogodka na svoj e-mail naslov. POMEMBNO! Pred udeležbo dogodka si obvezno naložite zadnjo verzijo Zooma in na njem ustvarite račun. Brez tega ne boste mogli dostopati do Zoom učilnice dogodka. 

 
Prijava na dogodek
Prijava
Dodaj v koledar: Google Calendar   |    iCal   |    vCal
 
Kontakt
 
Nataša Rus
T: 02 2294 270
E: > pošlji email
Lokacija
http://www.mapsembed.com/sportscheck-gutschein/
 
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!