Od razvoja blagovne znamke do kampanje
15 december 2020, ob 13:00 /Zoom
Prijavi se na intenzivni 3-delni program delavnic pod vodstvom mentorja in kreativnega direktorja Tineta Lugariča, ter osvoji ali nadgradi znanja o temeljnih gradnikih blagovnih znamk. V sklopu izobraževanja bo vsak udeleženec za svojo blagovno znamko ustvaril tudi primer digitalne kampanje s pomočjo nasvetov in usmeritev mentorja.
Najprej dobri temelji
Prvo srečanje bo namenjeno razumevanju in utrditvi ključnih zakonitosti blagovnih znamk. Skozi konkretne primere bo mentor predstavil delovanje posameznih taktik in mehanizmov, ki pomagajo pri razvoju celovite blagovne znamke. Del srečanja bo namenjen tudi osebni predstavitvi vseh udeležencev in izbranih blagovnih znamk, na katerih bodo udeleženci praktično delali v sklopu programa. Brez dobrih temeljev ni pametno graditi hiše, kaj šele blagovne znamke.
Gradnja hiše oz. postavitev BRAND ID matrike
Drugo srečanje bo posvečeno spoznavanju Brand ID matrike in prilagoditvi le-te na izbrano blagovno znamko. Skozi praktično delo bo potrebno dobro premisliti in določiti posamezne gradnike znamke, vzpostavitev celote pa bo v veliko pomoč pri njenem nadaljnjem življenju.
Druženje s starimi in novimi prijatelji
Nekoč je veljalo, da so si vsi želeli na zabave blagovnih znamk. Danes se morajo znamke prekleto potruditi, da se jim uspe prikrasti na kakšno zabavo od ljudi. Dragocena vstopnica za takšno zabavo se imenuje “pozornost” in zelo težko jo je dobiti. Kako torej pritegniti pozornost s kampanjo, ki bo ustvarjala in krepila odnose med znamko in potencialnimi kupci? Kako izkoristiti zakonitosti posameznih medijev? Kako ustvariti vsebino, ki bo vredna dragocenega in omejenega časa ljudi? Odgovore bomo skupaj poiskali skozi praktično delo na razvoju kampanj za izbrane blagovne znamke, ki jih boste udeleženci tudi predstavili.
Individualno delo z mentorjem
Tekom programa boste udeleženci intenzivno delali na svojih primerih, med posameznimi srečanji pa vam bo Tine Lugarič na voljo za individualne konzultacije v obsegu minimalno 10 ur.
Vsem udeležencem pa bomo omogočili še dodatnih 10 ur sodelovanja z mentorjem, ki jih boste lahko izkoristili v obdobju treh mesecev po izobraževanju.
V okviru programa boste tako prejeli kar
20 ur individualnega mentoriranja Tineta Lugariča.
Program
24.11. Najprej dobri temelji
03.12. Postavitev BRAND ID matrike
15.12. Druženje s starimi in novimi prijatelji
Datumi izvedbe so fiksni, čas izvedbe bomo prilagodili udeležencem. Glede na trenutne razmere s hitrim širjenjem koronavirusa v državi, bomo ob morebitni nezmožnosti predavatelja izvesti program, določili nove datume.
Komu je program namenjen?
Program je namenjen inkubiranim podjetjem Tovarne podjemov, ki imate razvit produkt/storitev in razvijate blagovno znamko ter načrtujejo digitalno kampanjo za vstop na trg.
Pogoj za udeležbo
Udeležiš se lahko
samo celotnega programa, udeležba na posamezni delavnici ali samo individualni obravnavi ni mogoča. V kolikor se odločiš za prijavo, se zavezuješ, da boš sodeloval v celotnem programu.
Število je omejeno na 6 podjetij. Izmed vseh prijavljenih bomo izbrali 6 kandidatov in jim omogočili udeležbo v mentorskem programu. Odločitev o izboru bomo sporočili 13. novembra.
Lokacija
Program bomo izvajali preko
Zoom-a, v kolikor se situacija glede koronavirusa ne spremeni. Takoj, ko/če bo to mogoče, se prestavimo v fizično učilnico.
Kdo je Tine Lugarič?
Tine Lugarič je univerzitetni diplomirani komunikolog ter soustanovitelj in kreativni direktor multidisciplinarnega studia Trampolin. V svoji več kot 16-letni karieri je na največjih slovenskih oglaševalskih agencijah Pristop, Publicis One in Luna \TBWA skrbel za tržno-komunikacijske zgodbe največjih slovenskih in regijskih naročnikov, za svoje delo pa je prejel več kot 100 nagrad in priznanj na domačih in mednarodnih oglaševalskih festivalih. Svoje znanje Tine pogosto deli na različnih fakultetah, oglaševalskih festivalih, podjetjih, delavnicah in dogodkih, kot so TEDx, Creative Mornings, Pecha Kucha, v prostem času pa se ukvarja s skejtanjem in z lastno blagovno znamko skejtov Embisi.
Še nisi član Tovarne podjemov?
Če še nisi med našimi člani in želiš postati, izpolni prijavnico na naslednji povezavi. Po oddani prijavi te bomo kontaktirali in sporočili, kakšne so možnosti za vključitev v inkubator. S prijavo se potrudi, saj je to tvoja vstopnica in prvi stik z nami.
Koga vabimo v svoje vrste?
- Potencialne podjetnike z idejo za razvoj produkta/storitve z globalnim tržnim potencialom.
- Startup podjetja, ki razvijate/ tržite produkt/storitev z globalnim tržnim potencialom.
- Scaleup podjetja, ki tržite produkt/storitev z globalnim tržnim potencialom.