OPIS DOGODKA


Start:up Müsli: Prodajna moč Instagrama, Tik Toka in Facebooka

15 oktober 2020, ob 19:00 /on-line
 
Se sprašuješ, kako izstopati na družbenih omrežjih? Kako kljub zasičenosti z raznimi vsebinami najti svoje mesto ter zgraditi veliko in zvesto bazo kupcev?

Te zanima, kakšne prodajne pristope uporabljajo top performerji na Instagramu, Tik Toku in Facebooku?

 
Saj veš, borba na družbenih omrežjih postaja vedno bolj neizprosna. Platforme iz leta v leto beležijo več zasebnih kot tudi poslovnih uporabnikov, pri tem pa slednjim algoritmi vedno bolj mešajo štrene in zahtevajo nove pristope h komunikaciji. Po drugi strani se moraš zavedati, da kupci niso neumni in ne marajo občutka, da jih je nekdo »kupil«. Vedno bolj jim je pomembna odlična uporabniška izkušnja, občutek pripadnosti skupnosti, personalizacija komunikacije, spoznavanje zgodb iz ozadja blagovne znamke,…

Na slovenskem podjetniškem parketu imamo številne zvezde, ki na videz z lahkoto nagovarjajo svoje sledilce in jih pretvarjajo v kupce. A v ozadju vsake uspešne zgodbe je nešteto ur učenja na napakah in izdelana strategija nastopa na družbenih omrežjih.

Na prihodnjem Start:up Müsliju bomo odstirali nekatere od teh uspešnih zgodb, in sicer bomo slišali Manco Šalehar, vodjo marketinga pri Woltu, Sandro Šuc iz Alpine Princess, ki na Instagramu beleži več kot 40.000 sledilcev, in Črta Podlogarja, vodja digitalnega marketinga in spletne prodaje pri Sensilabu.

Program

19.00 – 20.30 Prodajna moč Instagrama, Tik Toka in Facebooka

 
 
 

O čem se bomo pogovarjali…

Beseda bo tekla o:
  • primerih dobrih praks,
  • glavnih metrikah, s katerimi podjetja merijo uspešnost blagovne znamke,
  • kako povečati prodajo preko družbenih omrežij,
  • katere pristope uporabiti za večjo odzivnost sledilcev (več komentarjev, delitev, testimonialov, …),
  • če, kdaj, zakaj in kako pogosto sledilcem ponuditi nagradno igro,
  • posebnosti algoritmov na različnih platformah
  • in nenazadnje, kako čim bolj učinkovito uporabiti podatke, ki nam jih dajejo te platforme.
Prav tako bomo pogledali v prihodnost in napovedali trende, ki nas na področju družbenih omrežij čakajo v prihajajočih mesecih.

Kdo je Sandra Šuc?

Sandra je ustanoviteljica blagovne znamke Alpine Princess, ki na Instagramu beleži več kot 40.000 sledilcev in je super primer uspešne graditeljice velike skupnosti. Alpine Princess ponuja športno opremo ženske, ki prosti čas rade preživljajo v naravi in ob tem dobro izgledajo. Kadar Sandra ni zaposlena z ustvarjanjem novih dizajnov, iskanjem novih materialov ali odgovarjanjem na sporočila, najraje raziskuje gorski svet. Hribi so njen drugi dom; naj bo pohodništvo, kolesarjenje, plezanje, smučanje, tek ali pa preprosto poležavanje ob pogledih na hribe.

Kdo je Manca Šalehar?

Manca Šalehar ima več kot 10 let izkušenj s področja upravljanja blagovnih znamk. Zadnji dve leti je skrbela za mednarodno pozicioniranje podjetja Viberate, pred tem pa je delovala v agencijah F2 in Propiar, kjer je sodelovala z naročniki, kot so Volkswagen, Spar, Adidas, Petrol in Dana.

Sodelovala je tudi v uspešnih slovenskih start-upovskih zgodbah; med drugim pri razvoju podjetja Rok's peanut butter in pozicioniranju blagovne znamke La Popsi, ki je osvojila tudi naziv HIT Produkt leta 2018. 

Manca se zelo rada spomni tudi svojih humble začetkov, ko je kot 17-letna dijakinja prevzela vodenje odnosov z javnostmi in marketinga pri festivalu ŠVIC, ki se je kasneje prebil med največje festivale v Sloveniji. Pri grajenju prepoznavnosti blagovnih znamk se vedno osredotoči na inovativne pristope in guerilla akcije. Pred kratkim so na Radiu 1 in Pop TVju prenašali dostavo hrano z Woltom v 7. nadstropje s pomočjo dvigalke. Njihov Wolt_slovenia pa je bil eden izmed prvih poslovnih kanalov na Tiktoku v Slovenija in si je v tem času pridobil že več kot 1 million ogledov.

Kdo je Črt Podlogar?

Črt Podlogar se že 14 let ukvarja z digitalnim marketingom in spletno prodajo. Svojo kariero je začel v Studio Moderni, enemu od največjih igralcev na področju multi-channel prodaje v CEE regiji, kjer je sodeloval v ekipi, ki je skrbela za in razvijala ekosistem več kot 100 spletnih trgovin. Po več letih dela v Studio Moderna je kariero nadaljeval najprej kot vodja performance projektov na agenciji Renderspace, delu Pristop skupine, nato pa 5 let delal v agenciji za digitalni marketing in svetovanje Red Orbit, sprva kot vodja projektov in svetovalec, kasneje pa kot strateški direktor skrbel za usmerjanje njihovih največjih naročnikov in analiziral prednosti in slabosti različnih oglaševalskih pristopov na slovenskem in na tujih trgih. Danes je kot e-commerce marketing manager zaposlen na podjetju Sensilab, kjer skrbi za razvoj novih oglaševalskih kanalov in širitev spletne prodaje. Kot nekdanji radijski napovedovalec, debater in raziskovalni novinar danes znanje in izkušnje iz digitalnega marketinga kot predavatelj deli na različnih slovenskih in mednarodnih konferencah. 

Splošni pogoji prijave

Dogodek je brezplačen, prijava obvezna.
 
Dogodek se fotografira. Izvedba dogodka se financira iz razpisa SIO-TP-2020-2022, zato je dogodek za vas brezplačen. Fotografije in vaši osebni podatki, ki ste jih oddali ob prijavi, bodo za namene poročanja posredovani financerju razpisa, to sta SPIRIT Slovenija in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo. Fotografije se uporabljajo tudi za objave na socialnih omrežjih in spletnih straneh organizatorja. S prijavo na dogodek, se strinjate z zgornjimi pogoji.

Lokacija

Dogodek bo izveden on-line, preko Zooma. Povezavo do dogodka prejmete na dan dogodka na svoj prijavni mail.




Prijava na dogodek
Prijava
Dodaj v koledar: Google Calendar   |    iCal   |    vCal
 
Kontakt
 
Nataša Rus
T: 02 2294 270
E: > pošlji email
Lokacija
http://www.mapsembed.com/sportscheck-gutschein/
 
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!