Kako zgraditi uspešno blagovno znamko
16 september 2020, ob 19:00 /KID Kibla
Na tokratnem Start:up Musliju boš pokukal v zakulisje snovanja blagovnih znamk in spoznal sestavine, ki ne smejo manjkati pri gradnji uspešnega branda.
Skozi pogovor boš prisluhnili resničnim zgodbam o uspehu blagovnih znamk, ki so jih spisali naši tokratni gostje.
Izvedel boš:
- Kako se lotiti razvoja blagovne znamke?
- Česa pri gradnji blagovne znamke ne smeš izpustiti?
- Kaj loči uspešne blagovne znamke od manj uspešnih?
- Kako osvojiti srca potrošnikov?
- Katere so ključne napake pri snovanju blagovne znamke?
Program
19.00 – 20.30 Kako razviti uspešno blagovno znamko
Kdo je Tine Lugarič?
Tine Lugarič je univerzitetni diplomirani komunikolog in kreativni direktor v oglaševalski agenciji Luna \TBWA z več kot 16 leti profesionalnih izkušenj. Skrbi za tržno-komunikacijske zgodbe največjih slovenskih in regijskih naročnikov, za svoje delo pa je prejel več kot 100 nagrad in priznanj na domačih in mednarodnih oglaševalskih festivalih.
Pravi, da delo kreativca zahteva neprestano prežo za idejami, a ker je svoje delo razvil iz hobija, si raje reče, da je delohobik. Kot skejter in član mariborskega rap kolektiva Tekochee Kru, velik vir kreativnega navdiha črpa prav iz urbanih kultur, red in disciplino pa s svoje 20-letne poti med borilnimi veščinami. Svoje znanje Tine pogosto deli na različnih fakultetah, oglaševalskih festivalih, delavnicah in dogodkih, kot so TEDx, Creative Mornings, Pecha Kucha ...
Kdo je Nenad Cizl?
Nenad je diplomiral na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani. Že 20 let deluje na področju vizualnih komunikacij. Svojo pot je začel v mariborski agenciji Mediamix. Kasneje je bil umetniški direktor na agenciji Pristop. Od leta 2011 ima v Mariboru svoj oblikovalski in ilustratorski studio. Za svoja dela je prejel vrsto mednarodnih nagrad.
Kdo je Uroš Mlakar?
Uroš Mlakar je uspešen mariborski podjetnik, perfekcionist in vizionar. S svojim podjetjem Quadro je zgradil zgodbo o uspehu. Podjetje je bilo izbrano tudi za najboljše podravsko podjetje 2018. Pod blagovno znamko Teta Frida ustvarja slastne čokoladne izdelke, ki so znani ne le v Sloveniji, ampak tudi drugod po svetu. Čokoladni posel je nedavno nadgradil z luksuznim čokoladnim glampingom ob reki Dravi. Z nami bo delil zgodbo blagovne znamke Teta Frida, katere razvoja se je lotil strateško in ne le po »občutku«, kar je zagotovo pripevalo k prepoznavnosti in uspešnosti blagovne znamke.
Splošni pogoji prijave
Dogodek je brezplačen, prijava obvezna.
Dogodek se fotografira. Izvedba dogodka se financira iz razpisa SIO-TP-2020-2022, zato je dogodek za vas brezplačen. Fotografije in vaši osebni podatki, ki ste jih oddali ob prijavi, bodo za namene poročanja posredovani financerju razpisa, to sta SPIRIT Slovenija in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo. Fotografije se uporabljajo tudi za objave na socialnih omrežjih in spletnih straneh organizatorja. S prijavo na dogodek, se strinjate z zgornjimi pogoji.
Lokacija
KID Kibla, Ulica kneza Koclja 9, Maribor
Opomba: Dogodek bo izveden v fizični obliki. V kolikor bo prišlo do poslabšanja situacije povezane s covid – 19 vas bomo pravočasno obvestili in dogodek izvedli on-line.