OPIS DOGODKA


Brand as a Friend

23 september 2020, ob 13:00 /Tovarna podjemov
 
Zakaj so nekatere blagovne znamke uspešnejše od drugih? Zakaj nam dajo občutek varnosti, zaupanja ali celo pripadnosti? 

Gradite blagovno znamko in se želite procesa lotiti na pravi način in ne zgolj po občutku? 
 
16.09.'20                                                    23.09.'20

Raziskovalci ocenjujejo, da je kar 95 % naših nakupnih odločitev sprejetih podzavestno. Je prav to priložnost, da blagovne znamke z ljudmi zgradijo emocionalno vez in tako pomagajo usmeriti odločitve? 

Če nočete biti samo še eno podjetje, ki konkurira zgolj s ceno, se morate z ljudmi povezati na globlji, emocionalni ravni. Vaša blagovna znamka potrebuje osebnost s pravimi vrednotami, vedenjem in načinom komuniciranja. 

Pridružite se nam na delavnici "Brand as a friend" in skupaj bomo pogledali v globino blagovnih znamk ter skušali s pomočjo metode arhetipov najti tiste človeške lastnosti, ki bodo vašo znamko približale ljudem.

Zakaj se udeležiti?

Izvedeli boste:
  • Zakaj so nekatere blagovne znamke bolj uspešne od drugih?
  • Kateri so ključni element pri gradnji blagovne znamke in zakaj so pomembni?
  • Kako se lotiti snovanja blagovne znamke v startup svetu?
  • Kako nam dobro opredeljen namen pomaga pri snovanju blagovne znamke?
  • Kaj so arhetipi in kako nam pomagajo pri določanju osebnosti blagovne znamke?
  • Kako z metodo arhetipov najti pravo osebnost za svoje podjetje/blagovno znamko?

Komu je delavnica namenjena?

Delavnica je namenjena potencialnim podjetnikom, startup in scaleup podjetnikom, ki si želite najti pravo osebnost za svojo blagovno znamko. Pogoj za udeležbo na delavnici je, da imate idejo za razvoj produkta oz. storitve oz., da le to že tržite. Od udeležencev se tudi pričakuje aktivno sodelovanje na delavnici.

Program

Sre, 16.9.2020,15:00 – 18:00 Brand as a Friend - NI VEČ PROSTIH MEST 
Sre, 23.9.2020,13:00 – 16:00 Brand as a Friend
 
16.09.'20                                                    23.09.'20

Kdo je Tamara Korat?

Delavnico vodi Tamara Korat, diplomirana tržna komunikologinja, ki je svoje izkušnje kot vodja projektov nabirala v največjih slovenskih oglaševalskih agencijah Pristop in Publicis. Nedavno se je pridružila ekipi Tovarne podjemov, kjer bo startupom pomagala pri razvoju njihovih blagovnih znamk.

Splošni pogoji prijave

Splošni pogoji prijave Delavnica je brezplačna, prijava obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se delavnice ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini 20 EUR.

Dogodek se fotografira. Izvedba dogodka se financira iz razpisa SIO-TP-2020-2022, zato je dogodek za vas brezplačen. Fotografije in vaši osebni podatki, ki ste jih oddali ob prijavi, bodo za namene poročanja posredovani financerju razpisa, to sta SPIRIT Slovenija in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo. Fotografije se uporabljajo tudi za objave na socialnih omrežjih in spletnih straneh organizatorja. S prijavo na dogodek, se strinjate z zgornjimi pogoji.

Lokacija

Tovarna podjemov, Ulica škofa Maksimilijana Držečnika 6, Maribor, 1. nadstropje.



Prijava na dogodek
Prijava
Dodaj v koledar: Google Calendar   |    iCal   |    vCal
 
Kontakt
 
Nataša Rus
T: 02 2294 270
E: > pošlji email
Lokacija
http://www.mapsembed.com/sportscheck-gutschein/
 
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!